Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2010 22:45 - На гости на Дунавската Ледена Кралица... (ледена приказка)
Автор: mrazekoff Категория: Туризъм   
Прочетен: 24678 Коментари: 50 Гласове:
20

Последна промяна: 18.02.2010 15:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ледената Кралица беше завладяла всичко наоколо. Дори и птиците бяха замрели някъде в студеното февруарско утро. Само шипките не се предаваха, а още стояха по клоните и напук на всичко се смееха на оскъдното слънце....


                                     image


Те упорито чакаха да дойде пролетта и лятото и стоически издържаха на капризите на Ледената Кралица......


image


Дори и великата река стоеше спотаена и тихо над водата се стелеше една тайнствена Тишина.....

image



Великият художник Природата беше във вихъра си и извайваше красиви ледени форми под погледа на Ледената Кралица....


 

                                     image 


 Ледените висулки, като кристални украшения са се наредили и чакаха своя ред  да бъдат видяни и оценени от някого.....


image


Разположени на групи те си правеха компания  със замръзналите клони.....

image


Като някакви кристални архитектурни форми допълваха красивата зимна картина ....


image


Ето един ред от ледени кристали, който няма да се повтори никога.... Внимателно да го разгледам и да го върна пак на Ледената Кралица , за да не се разсърди :))))


image


А, този наниз от ледена дантела е прекрасен за един много скъп тоалет:)))

image


Дървото се беше закичило с ледени дантели - един шедьовър на Природата. Вижте колко хармония има в този кадър и как с благоволението на Ледената Кралица имаме възможност да се наслаждаваме на тази Красота!!!!


image


Тук кристалите почти докосват водата и тя  смирено се е спотаила да не наруши тази ледена феерия.....



image

На други места кристалите са насядали по клоните .......


image


Сняг,  клонки  и струговани кристали и една ------ Тишина....


image

Дори вода не издаваше никакъв шум, замряла в зимния покой.....


image


Един малък водовъртеж само показваше на нашите очи лабиринтите на покоите на Ледената Кралица....


image


Дали пред този тунел е дошла тя - Ледената Кралица, за да властва тук, или пък през него ще си отиде?????

Кой знае ......

(Снимките са направени и любезно предоставени от моя приятел Кирил Киров за което най-сърдечно му благодаря)




Гласувай:
20



1. stix - Заслушвали ли сте се в тишината на ...
17.02.2010 22:54
Заслушвали ли сте се в тишината на зимата, когато вали сняг???

Небето е някак си розово, под стъпките ви скрипти току що навалелия сняг, а в тишината...някъде там далече се чува приглушен лай на куче, прозорците светят с невероятна, привличаща топлина, от коминчетата се вие вълшебен пушек... идилия...
цитирай
2. mrazekoff - До stix (Светослава):
17.02.2010 23:05
/Колко хубаво име!!!!/
Да, в това "мъртво" (зимно) време има толкова много красота , поезия, хармония и енергия за творчество. Трябват само очи и талант, за да излезе нещо красиво, което да подариш на хората.
Благодаря ти, за това че ме посети и за хубавия коментар ти благодаря ....
Лека и спокойна вечер ти желая....
цитирай
3. lagrima - Олеее,каква красота!
18.02.2010 00:12
Олеее,каква красота!
цитирай
4. mrazekoff - До lagrima (Веселина):
18.02.2010 08:43
И, аз така мисля, че този микросвят е много красив, затова реших да го покажа и на вас. Понеже снимките не са правени от мен, свързването им в една тема беше едно предизвикателство за мен, затова се насочих към жанра - приказка, за да се обрисува по-добре ледената обстановка.
Благодаря , за коментара и за посещението....
Лек и успешен ден:))
цитирай
5. cvetnica - Ле, ле, ле! Каква хубост имало още за гледане!
18.02.2010 18:56
Стефане, благодаря ти за невероятната приказка!
Страхотна е!
Тези шипки са като сърчица, може би едно от тях е сърцето и на твоята ледена кралица?!
Изключителен ваятел е природата!
цитирай
6. mrazekoff - Лили, благодаря,
18.02.2010 19:08
за хубавите думи и за помощта ти благодаря!!!
Предоставиха ми снимки и от мен се искаше само да ги представя по нянакъв начин, за да придобият вид удобен за публиката и предполагам, че съм успял:)
цитирай
7. magnoliya - Зимата е изваяла такава красота,
18.02.2010 21:06
която никога няма да се повтори. Хубаво е, че фотоапаратът е хванал няколко мига от тази красота, за да я видим и ние. Благодаря ти, че ни доставяш тази наслада за очите.
цитирай
8. mrazekoff - До magnoliya (Радка):
18.02.2010 21:22
И, аз благодаря на Кирил Киров, който с телефона си е направил тези снимки и ми ги предостави, за да ги пусна в един постинг...
Аз изработих само хронологичното им представяне, синхронизирах текста и приложих музиката на Е. Григ, за да се наслаждаваме всички ние на великата магия на Природата:)
Благодаря ти, че посети блога ми и че изрази мнението си с един прекрасен коментар...
цитирай
9. yuliya2006 - ПРИЯТЕЛЮ, НА ФОНА НА ТАЗИ ЧУДНА М...
18.02.2010 23:09
ПРИЯТЕЛЮ, НА ФОНА НА ТАЗИ ЧУДНА МУЗИКА ТЕЗИ БРЮКСЕЛСКИ ДАНТЕЛИ ОТ ЛЕД!
И СЕ ЧУДЯ КЪДЕ ДА ГО КАЧА..ПЪК СИ МИСЛЯ ТЯ ДУНАВА КРАЙ РУСЕ МИНАВА И...

ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА КЪМ ПРОЕКТА

"НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА"
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/12/01/na-bylgariia-s-liubov-gradove-i-sela.446693
цитирай
10. mrazekoff - До yuliya2006 /Юлия/:
19.02.2010 08:26
Където решиш, там го качвай, радвам се, че ти е допаднал постинга. Прибягнах към жанра приказка, защото тези красоти подхождат само да бъдат описани като една зимна, ледена приказка и ние отстрани да се наслаждаваме на творчеството на великата Природа.
Благодаря, за посещението и хубавите думи:)
Лек и успешен ден ти желая...
цитирай
11. анонимен - Красива ледена приказка
19.02.2010 10:42
Красива ледена приказка
цитирай
12. mrazekoff - До darling:
19.02.2010 12:08
Да, така е, красива ледена приказка, която граничи с нереалното ...
цитирай
13. zvezdichka - Невероятен художник
19.02.2010 14:56
е зимата :). Не бях виждала такава красива белоснежна дантела :).
цитирай
14. mrazekoff - Цанке,
19.02.2010 15:48
благодаря ти, че погледна в блога ми....:)
Наистина красиво е, танствено и като, че ли си в царството на Ледената Кралица и аз така го озаглавих....
Радвам се, че са го оценили колегите....
Благодаря, за коментара , желая ти всичко най-добро....:)
цитирай
15. cornflower - Поздрави!
19.02.2010 21:49
Господи, каква красота!
цитирай
16. mrazekoff - До cornflower /Люба/:
19.02.2010 22:14
Аз го писах и на други места, но искам и тук да кажа.
Отначало не се впечатлих от снимките, изглеждаха ми монотонни....
Разгледах ги повторно и се замислих, сега по ми харесаха, обаче пък бяха разхвърляни като теми....
Чак на третия път започнах да ги прехвърлям и подреждам в ред, който да ми даде линията на развитието на материала....
После, пък избрах и жанра - приказка и то такъв, който тук по нашите ширини липсва, за Ледена Кралица и за леден замък...
После, пък трябваше да се избере и подходяща музика, затова предпочетох скандинавска музика и Едвард Григ, чиято музика носи една тайнственост и спокойствието на северната природа...
Благодаря ти, че се отби и че сподели своите впечатления от постинга ми.
Желая ти много успехи....
цитирай
17. mrazekoff - До blogniia /Ния/:
20.02.2010 09:18
Тази година белотата при нас беше в изобилие, дори още има от нея. Хубаво е, обаче да имаме очи и да видим и малките красиви неща около нас.
Благодаря ти, за посещението и за коментара...
Желая ти лек и усмихнат ден:)
цитирай
18. priqtel12 - Чудесна зимна приказка....
20.02.2010 11:04
Попаднах в покоите на Ледената кралица и красотата там ме впечатли.....Чудесни снимки!!!Поздрави !!!
цитирай
19. lotos16 - Чудесно, браво!
20.02.2010 11:06
Снимките биха били само няколко снимки, но думите, с които ни водиш из това приказно царство, и музиката, която звучи, правят едно наистина прекрасно вълшебство. Уловил си мига и той ще остане, дори когато слънцето ще е отнело от ледената кралица тази красота.
цитирай
20. mrazekoff - До priqtel12 /Ива/:
20.02.2010 11:26
Благодаря ти, за хубавите думи, наистина загадъчно място , сякаш взето от приказките....
цитирай
21. mrazekoff - До lotos16 /Павлина/:
20.02.2010 11:35
Колко прекрасни думи си написала в коментара си....
Наистина снимките бяха само отделни картинки, различни, всяка интересна по своему, но нямаше обща идея , която да ги свърже.
Прибягнах до приказката като жанр и реших с думи да допълня тяхната сила, а след това и музиката - северна - скандинавска.
Благодаря за посещението и най-вече за оценката..
Желая ти ведър и усмихнат ден:)
цитирай
22. kasnaprolet9999 - Наистина е като в приказка, тези снимки
23.02.2010 14:26
ми напомниха, че съм писала нещо за тази красавица. В оригинала е снежна царица, но сега го промених специално за твоя постинг.

Зима

Настъпи вълшебницата зима,
колко снежинки вън има,
бурни ветрове веят,
снежната люлка люлеят.

Студът рисува по стъклата
цветя незнайни по земята,
прозорецът ми е врата,
към свят с неземна красота.

Там бродят духове и феи
в прозрачни замъци от лед,
а в колесница огнен змей
се носи с вихъра напред

В нея ледена кралица
е седнала на своя трон
снежинките със сребърна паница,
посрещат я с красив поклон

До нея няма принц красив
да стопли леденото й сърце,
животът й е бяло- сив,
без обич, ласка и дете.

В живота пълно е с принцеси
с празни ледени души,
те чакат принцове с надежда,
леда дълбок да разтопи.
цитирай
23. mrazekoff - До Невена ( kasnaprolet9999 ):
23.02.2010 15:29
Благодаря ти, за стихотворението..... То напълно се слива с настроението на снимките, музиката и текста, става неотменна част от постинга.
Радвам се, че постинга ти е направил впечатление и си положила толкова труд да сложиш нещо свое, за да допълниш настроението, което той създава.
Още веднъж - голямо БЛАГОДАРЯ!!!!
цитирай
24. eleonoraknyazheva - Без думи...:)
23.02.2010 17:03
:))
цитирай
25. kasnaprolet9999 - Не съм положила много труд,
23.02.2010 17:31
защото първите четири стихчета съм писала, когато бях малко момиченце, бях забравила как завършва стихотворението, за това последните два написах миналата година за да му придам актуалност и завършеност. Сега му направих само копи-пейст и смених снежна с ледена, за да пасне по-добре на постинга ти. Много се радвам, че съм успяла да влезна в тона на твоя постинг и да го допълня подходящо. От малка обичам приказките и така си ми остана, защото не позволявам на детето в мен да умре и да стана скучна възрастна жена. До като израстнаха синовете ми играех с тях, пързаляхме се заедно на шейните, плувахме в морето и т.н. Твоята приказка силно ме впечатли.
цитирай
26. mrazekoff - eleonoraknyazheva:
23.02.2010 17:47
Благодаря, за посещението и за коментара ти (без думи)...:)
цитирай
27. mrazekoff - До Невена (kasnaprolet9999):
23.02.2010 17:55
Досега не съм писал приказки, но след като написах една за пазителя на красивата градинка, и след като получих много добри оценки за това се насочих към тази форма, защото и в мен живее детското. Знам, че мога да предизвикам вниманието на малките деца, а и не само на тях върху това, което правя.
Хубаво е човек от малко да измисля и да прави нещо значима , защото от голямото е по-лесно.
Тази работа (творчеството) обаче не е за всеки и при някои трудно става, а при други въобще не става...
Важното е да се опитва и да се работи върху това, успехът ще дойде с времето ....
Желая ти всичко добро и много успехи...
цитирай
28. mileidi46 - :))))
25.02.2010 02:52
Relax..ti6ina...spokoistvie...MAGIQ!!!
Blagodarq ti!:))
цитирай
29. mrazekoff - До mileidi46:
25.02.2010 14:40
Благодаря ти, че си тук, че си погледнала в блога ми, че си ми изпратила хубави определения, за това, което се опивам да правя.
Желая ти много успехи, щастлив и усмихнат ден, наситен със спокойствието на постинга ми и релаксиращата енергия на снимките...:)
цитирай
30. mmmmmmmmm - Колко много красота има тук!:)
01.03.2010 18:23
Чудесно си направил,че си запечатал този момент,защото днес го няма.

Честита Баба Марта!:)
Здраве,радост и слънце в дните ти желая!:))
Поздрави!:)))
цитирай
31. mrazekoff - До mmmmmmmmm (Марияна):
01.03.2010 19:21
Да, снимките ми ги даде един приятел, а от мен е текста и музиката към поста. Радвам се, че съм ти доставил удоволствие с тези красиви зимни снимки.
- Да подариш нещо красиво е добро,
- Да кажеш нещо красиво е още по-добро, защото можеш да го кажеш на много хора, но,.....
- Най-хубавото е, да пожелаеш мислено на всички хора нещо добро и красиво.
Аз ви го пожелавам .....Всичко добро и красиво, каквото си пожелаете и не само за днес , за месеца или годината, а
за винаги......
цитирай
32. mmmmmmmmm - От сърце
01.03.2010 22:30
благодаря!:))
цитирай
33. mrazekoff - Марияна:
01.03.2010 22:39
Всичко, каквото правя е за вас -
моите виртуални приятели:)
цитирай
34. mileidi46 - 4estit praznik!!
03.03.2010 20:05
Mnogo ,mnogo pozdravi ot italiq!!
цитирай
35. mrazekoff - Благодаря ти mileidi46,
03.03.2010 20:49
за поздрава, послучай националния празник,
Желая ти много здраве, хармония и душевно спокойствние в Италия , далеч от България.
Радвам се, че си се отделила от неприятните емоции, които ни заливат ежедневно от средствата за масова информация и от трудния живот, който се води тук при нас.
Желая ти от сърце спокойствие на духа....което е много важно за здравето...:)
цитирай
36. razkazvachka - я, какво си намерих
06.04.2010 21:58
къде са ми били очите досега:))))

Поздрави!
цитирай
37. mrazekoff - И razkazvachka,
06.04.2010 22:13
хареса ли ти моят поглед върху картините от зимната приказка. Има и други приказки при мене. Това е един фантастичен жанр в който можеш да си развиваш въображението.
Благодаря ти, за посещението....
Всичко най-добро ти желая!!!
цитирай
38. razkazvachka - попрочетох това-онова:)))
07.04.2010 00:51
хареса ми - ей сега ще се върна на последния да си довърша коментара -
цитирай
39. mrazekoff - Благодаря ти, razkazvachka ,
07.04.2010 06:53
благодаря, всичко най-добро ти желая!!!
цитирай
40. ivankalilova - Невероятна красота! Благодаря!
07.04.2010 20:02
Невероятна красота! Благодаря!
цитирай
41. mrazekoff - До Иванка (ivankalilova):
07.04.2010 20:26
Впечатлението от постинга се дължи на прекрасната музика на Едвард Григ 99% и 1 процент на снимките, които ги е направил един приятел с телефона си, а от мене е само текста към снимковия материал.
Аз нямам почти никаква заслуга....
Освен да благодариш на горепосочените, друго не ти остава:))))
А, аз ти благодаря , за хубавите думи от тяхно име!!!
Желая ти всичко най-добро и красива Пролет!!!
цитирай
42. анонимен - za ledenata kralica
14.03.2011 16:52
Vuzhitena sum i ot snimkite i ot teksta za ledenata kralica.Shte se opitam da q zaqpisha i pratq na moite vnuci.Osobenno krasivi sa snimkite ,kato ne podcenqvam teksta razbira se!Decata shte se razhodqt iz tazi vulshebna prikazka za Ledenata kralica!Blagodarq vi momcheta!
Rositsa Milanova
цитирай
43. анонимен - Rositsa Milanova za prikazkata za Ledenata Kraliza
14.03.2011 16:59
Mrazekoff, naistina Grig e mnogo podhodqsht za muziklno oformlenie !Napravo vurhat !!!
цитирай
44. анонимен - za prikaznoto izliupvane na lebedite Rositsa milanova
14.03.2011 17:06
Mrazekoff, naistina Grig e mnogo podhodqsht za muzikalno oformlenie!Napravo vurhut!
цитирай
45. анонимен - za ledenata kralica
14.03.2011 17:14
Vuzhitena sum i ot snimkite i ot teksta za ledenata kralica.Shte se opitam da q zaqpisha i pratq na moite vnuci.Osobenno krasivi sa snimkite ,kato ne podcenqvam teksta razbira se!Decata shte se razhodqt iz tazi vulshebna prikazka za Ledenata kralica!Blagodarq vi momcheta!
Rositsa Milanova
цитирай
46. mrazekoff - Наистина Едвад Григ
14.03.2011 21:31
анонимен написа:
Mrazekoff, naistina Grig e mnogo podhodqsht za muzikalno oformlenie!Napravo vurhut!


допълва ледената панорама с една отдалечена, меланхолична музика, която със смяната на динамиката подчертава наличието на живот в зародиш.
Малко трудно за разбиране е това, което искам да го обясня......
Важното е, че Григ е подходящият:)
Благодаря, за коментара - хубава седмица от мен!!!!
цитирай
47. mrazekoff - Аз и на други места обяснявах....,
14.03.2011 21:42
анонимен написа:
Vuzhitena sum i ot snimkite i ot teksta za ledenata kralica.Shte se opitam da q zaqpisha i pratq na moite vnuci.Osobenno krasivi sa snimkite ,kato ne podcenqvam teksta razbira se!Decata shte se razhodqt iz tazi vulshebna prikazka za Ledenata kralica!Blagodarq vi momcheta!
Rositsa Milanova


че снимките ми ги предоставиха в "насипно състояние" и аз трябваше да намеря накакъв начин да ги подредя и представя.
Обмислих ги набързо и реших, че най-подходящият жанр за представянето им е - приказката.
Набързо ги систематизирах и измислих линията на развитието на цялата приказка. Не беше трудно да открия - северна класическа музика, която да подчертае "ледената" атмосфера.
За красотата на снимките "вина" има моя приятел Кирил Киров, а за текста и цялостното представяне на постинга - аз.
Благодаря, за коментара, радвам се, че ви е доставила удоволствие тази приказка (въпреки, че оттогава мина повече от една година).
За мене е удоволствие да получавам признание от хора , които обичат красотата и имат чувствителна натура.
Това ме кара да търся и представям красиви неща, за да мога да радвам повече такива хора.
Благодаря, за коментара.
Пожелавам една спокойна и усмихната седмица, която да ни доближи до красивата и цветна Пролет!!!!
цитирай
48. mrazekoff - Колко красив е клипът....
14.03.2011 21:43
анонимен написа:
Mrazekoff, naistina Grig e mnogo podhodqsht za muzikalno oformlenie!Napravo vurhut!


за зараждащата се Пролет и Живот.
цитирай
49. katan - Поздравявам те за поста, Стефане!
29.03.2015 17:41
Ледена Кралица, Григ, зимна тишина, прекрасни, истински снимки, хубав текст...
Красота създадена от природата, а не анимация.
Гледала съм анимационния филм, който е преди снимките и там има същите причудливи ледени бижута.
Последна снимка с тунела на Ледената Кралица е приказно-нереално-вълшебно красив!
През него е дошла и през него си е заминала ...
Кай е свободен като музиката на Григ!

Поздрави още веднъж, приятелю!
цитирай
50. mrazekoff - Катя, аз на много
30.03.2015 06:04
katan написа:
Ледена Кралица, Григ, зимна тишина, прекрасни, истински снимки, хубав текст...
Красота създадена от природата, а не анимация.
Гледала съм анимационния филм, който е преди снимките и там има същите причудливи ледени бижута.
Последна снимка с тунела на Ледената Кралица е приказно-нереално-вълшебно красив!
През него е дошла и през него си е заминала ...
Кай е свободен като музиката на Григ!

Поздрави още веднъж, приятелю!


места в коментарите си съм казвал, че снивките са правени от един познат през обедната им почивка във фирмата, която е наблизо. Предостави ми тези снимки и аз ги сглобих в един тематичен разказ за Дунавската ледена кралица. Гарнирах всичко това със студената северна музика на Григ, която носи меланфолия и мечтание. Същото такова чувство, което се е настанило в нас, в сезона, когато всичко е замряло и само оскъдните слънчеви лъчи подсказват, че сме в начална мъртва точка преди да започне новия живот в природата...
Във всичко може да се види разказа и приказката за живота около нас - просто трябват очи за това и аз мисля, че тази дейност ми доставя голямо удоволствие.
Благодаря ти, Катя за прекрасния коментар!
Пожелавам ти слънчевост в настъпващата Пролет!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mrazekoff
Категория: Други
Прочетен: 1897793
Постинги: 134
Коментари: 3033
Гласове: 53099
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930