Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2009 22:06 - Излети по долината на Ломовете
Автор: mrazekoff Категория: Туризъм   
Прочетен: 1918 Коментари: 3 Гласове:
3



Дълги години не им обръщах внимание на тези толкова прекрасни места в бедния на природни забележителности Русенски край. Спомням се през 1973 година когато за първи път пътувах от София до Русе със самолет как изведнъж се спуснахме , а под нас бяха страховити скали ималко преди да се ударим в тях  излязохме на равно поле и пистата на летището. Доста време минаха и съвсем на шега организирахме една групичка която всяка седмица през почивните дни правеше походи, но от тях няй-хубавите бяха до местата по долината на Ломовете - Русенски, Черни, Бели и Малки Лом. Правехме преходи от Нисово до Сваленик, от Нисово до Червен  от Красен до Басарбово , от Писанец до Нисово и още много други. Всички бяха приятни, защото и групата беше повече от млади хора , но с някаква духовна извисеност. Природата ни вълнуваше и целия поход беше като една релаксация и издигане в духовно ниво. С времето нещата се промениха, но пак остава магията когато се посетят тези места. 


Тагове:   ТРИ,   едно,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Вярно е, че нямаме много забележителности,
07.05.2009 22:29
но по поречието на Лома си струва!
Била съм в много от пещерите в България, а представете си, в "Орлова чука" отидох едва преди 3 год.
цитирай
2. zvezdichka - В живота на човек
29.06.2010 13:58
понякога има бели полета и в един момент той проглежда за дадено място и неговата красота. И си абсолютно прав, че важно и с какви хора движи човек, за да е в приятна компанията и да се обогатява в общуването си с тях. И най-важното да обичат природата и да я съприживяват!
Аз например като съм живяла в родния си град не съм забелязвала планините, които се виждат в далечината, но тогава не съм била на такава вълна. А сега като си отидем и съпруга ми вика: "Гледай три ката планини :)"
Мда... Та така и с взора ни приятелю :).
цитирай
3. mrazekoff - zvezdichka, Цанке,
29.06.2010 18:37
омръзнала ми е равнината, откакто се помня все тя е пред очите ми. Жадувам за планина и затова всяко възвишение, всяка скаличка ми са интересни.
На моят приятел къщата се намира над моята и от там се отваря красива панорама към отсрещния баир на селото и ми е хубаво да гледам нагънатия релеф, но само толкова...
Благодаря ти, за коментара, желая ти прекрасна и прохладна лятна вечер!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mrazekoff
Категория: Други
Прочетен: 1895562
Постинги: 134
Коментари: 3033
Гласове: 53041
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930