Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2009 22:12 - шест неща които ме правят повече човек....
Автор: mrazekoff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4572 Коментари: 17 Гласове:
7



                               Първото и най-важното - молитвите, произнесени мисловно.... с добри пожелания за всички....
                               Второто - планината със всичките прекрасни неща - рекички, ручеи, скали, свеж въздух, треви и техния мирис, балкански къщи и хора - истински , - балканджии от всички планини...
                               Трето - стари къщи и мирис на минало, потупване на стари дървени греди и усета с ръцете си,  досег на стари и масивни камъни и каменни изделия сътворени преди векове, но художествено оформени. Прекия досег облагородява душата...
                                Четвърто - в храма, преклонение и възхищение от работата на старите (истинските) майстори.....!!!!!
                                Пето - съзерцаване на архитектурни форми и статуи в Русе. (тук са много)
                                Шесто - музика при работа върху камък , или дърво (класика в различни форми - опера - Верди, Росини, Моцарт, Григ, Мануел де Файя и още много други....) Класически изпълнения на Ансамбли за народни песни и танци , да не ги изброявам...
                                 Това са в общи линии нещата, които ми правят деня по- лек,  радват ме и облагородяват моята личност....


Тагове:   планина,   дърво,


Гласувай:
7



1. cvetnica - Благодаря ти!
17.07.2009 22:23
Че се отзова толкова бързо!
Харесвам това,което си написал!И споделям молитвите!
цитирай
2. анонимен - не останаха много хора :(
17.07.2009 22:25
цитирай
3. katan - Много хубаво!
17.07.2009 22:36
Впечатли ме,че започваш с Молитвата...
Мисля,че тя не спада към НЕ важните неща,но наистина ни доближава до БОГА и ни прави повече човеци!
Имаме и общи неща,които ни харесват!
Бъди благословен!
цитирай
4. victoriavselena - мисля, че имаш
22.07.2009 08:02
мног обогата душа. Чудесно е,че има такива хора.
цитирай
5. mamas - Харесва ми,
26.07.2009 11:16
че почти всеки, който се включи в тази "игра", променя по нещо в темата. Повечето писахме за дребните, (не)важни неща, без които не можем, които ни правят щастливи или просто ни доставят удоволствие.
Твоето заглавие ме влечатли.
"шест неща които ме правят повече човек.... "
Добре е по-често да се замисляме за тях.

Ще си позволя да споделя тук моята ежедневна молитва:
БЛАГОДАРЯ ТИ, ГОСПОДИ!

Благодаря Ти, Господи, за вчера!
Бъди до мен и в днешния ми ден!
Подкрепяй ме да понеса без ропот
товара, който ми е отреден!

Дари ме, Господи, с извечната си сила
и днес да нося тежкия си кръст!
Не ме оставяй, Боже, без закрила
додето се превърна в шепа пръст.

Пази ме, Боже, да не се забравя
и да повярвам, че съвсем сама
с неволите успявам да се справя
без Твоята подкрепяща ръка.

Обръщам се назад - два реда стъпки.
Пред моята е Твоята следа.
Благодаря Ти, Господи прескъпи,
не ме оставяш никога в беда!

Благодаря Ти, Господи, за вчера,
за днес, за утре и за Вечността!

Нека винаги има мир и хармония в душата ти!
цитирай
6. nadezda - Аз без молитвата "Отче наш...
27.07.2009 07:52
Аз без молитвата "Отче наш" сутрин,не излизам от вкъши!Даже и преди да си легна вечер ,съшо си я казвам!Харесва ми написаното!
цитирай
7. slavei - Впечатлена съм!
31.07.2009 15:19
Поздравления!:)
цитирай
8. alison - И аз
22.09.2009 13:37
А защо не,седем?
Бих прибавила ...
И обич към мила и добра жена...
Тогава ще си идеалният .
Мъж.
Дай боже , на всяка жена - по един такъв мъж!
цитирай
9. mrazekoff - Можеби,
22.09.2009 17:15
наличието на първите шест неща, са причината да липсва седмото, но това е дълга тема, която вече е с друго настроение и болка, която е останала назад във времето. Съжалявам, че липсва, дори исках да я сложа на второ място, но такива са обстоятелствата.
цитирай
10. alison - Съжалявам
22.09.2009 21:21
,ако съм засегнала рана.
Вярвайте ми , от лекомислие е,несъзнателно.
Но , мисля ,че самотата е приятна до едно време.
Споделянето е важно.
Всичко - и добро(понякога и то "тежи",макар и сладко!) , и зло се понася по-леко ,ако е споделено.
Желая Ви Седмото от сърце!
цитирай
11. mrazekoff - до alison: Не,
22.09.2009 21:37
не се чувствам засегнат, напълно съм съгласен с изразеното мнение. Наистина живота поднася изненади, и понякога доброто е по-лошо и от лошото и лошото е по-добро и от доброто. Или както се казва в една мъдрост - "Човек не знае какво печели, когато губи и какво губи, когато печели". Що се отнася до самотата - Тя ражда мъдрост, примирение, анализ и понякога и духовност в развитието на личността, но тя ражда и тъга, чувство за безнадежност и отчаяние.
Колко богат е живота! Човешкият мир е океан във Великия космос, трабват само сетива, за да го видим и проучим, но това няма никога да стане....
цитирай
12. swanlake - Vpechatlena sum mnogo dulboko ot ...
25.11.2009 04:48
Vpechatlena sum mnogo dulboko ot tolkova mnogo mudrost i dushevna krasota. Mnogo shtastlivo sum iznenadana ot bloga ,koito edva dnes otkrih ... Pozdravi!
цитирай
13. mrazekoff - swanlake,
25.11.2009 14:49
За мене е удоволствие, че някой се е спрял на моя блог. Изненадан съм, че някой се е решил да коментира, това , което съм писал или направил, при положение, че напоследък забелязвам съвсем слаб интерес към моите работи. (Изглежда не съм много актуален или интересен, но това е друг въпрос).
Предстои (дай Боже) да публикувам още интересни неща и ще се радвам, ако все пак имам интерес към тях, защото стилът ми е да погледна от различна гледна точка и да тълкувам нещата така, че да е интересно за четящите - колко и малко да са те.
Още веднъж - Благодаря.....:)
С уважение: Стефан Тодоров Мръзеков (Ангелов)
цитирай
14. swanlake - Здравей, ами. . . не знам какво да ...
25.11.2009 22:32
Здравей, ами ...не знам какво да кажа... Може би зависи от очите и душата на четящия. Аз намирам,че начина по който пишеш разкрива една много дълбока душевност. Това за съжаление не се среща често. И аз лично съм много впечатлена! Със сигурност ще следя всичко което пишеш!
Поздрави!
Светлана
цитирай
15. mrazekoff - Благодаря, Светлана,
25.11.2009 23:07
просто незнам какво да кажа за последния ти коментар. Това е изненада и за мен, че проявяваш интерес към това, което правя. Мога да те уверя със сигурност, че мога да предложа даста интересни неща, които се надявам да ти доставят удоволствие.
цитирай
16. zvezdichka - Усетих това
17.03.2010 15:46
което си описал много близко!
Господ да благослови душата ти и да те изпълва с радост от предстоящата пролет, която хлопа вече и е много близо :).
цитирай
17. mrazekoff - Благодаря ти, Цанке,
17.03.2010 16:49
за пожеланията, а , че пролетта вече дойде е факт.
Преди два часа видях, че и нашия щъркел се е върнал и си почиваше в гнездото....
Сега ще окача мартеницата на клонче на дървото...:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mrazekoff
Категория: Други
Прочетен: 1884853
Постинги: 134
Коментари: 3033
Гласове: 52823
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031