Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2009 17:46 - Как срещнах моя ангел
Автор: mrazekoff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3715 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 23.09.2009 21:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                               Това време на годината най не го обичам. Сняг,  виелица и вече втори ден вее северния вятър и затрупа пътищата навсякъде. Всичко е парализирано и освен човек да си стои в дома, друго нищо не му остава. Добре е , че имам въглища и парното ми работи с пълна сила. Уж  мина най-краткия ден и вече времето на слънцегреенето се увеличи, но пролетта изобщо няма намерение да  идва. При това време още в ранния следобяд се готвим за сън. Вятъра на талази навява все нови и нови порции сняг. От време на време и тока премигва. Ако угасне и направо си лягам , то просто в това време , няма какво да се прави. Изгасих компютъра за да не стане нещо при тези пулсации на тока и се замислих.  За сън е много рано , а за нещо друго освен телевизия, някоя книга или нещо с молив да чертая. Май че съм се отпуснал много?
 - Така е, - усетих някаква чужда мисъл в стаята и веднага се извърнах. Зад мен стоеше стройна фигура с неопределен, по-точно мъглив вид. Изплаших се, но не извиках само си помислих, а, сега какво да правя. 
 - Стой си спокойно - си помисли фигурата до мен. Съвсем се стреснах, да не кажа изплаших. Как тя долавя моите мисли, а аз нейните? Какво беше това? Значи имам и телепатични способности и без да си отварям устата мога да контактувам?
- Така е - отговори същността , но пак с мисъл.
- Коя, кой си ти? помислих аз?
- Аз съм твоя ангел - пазител, вдъхновител , както искаш така го разбирай. Много си се отпуснал, пилееш си времето с излишни неща , а заложбите  с които се появи така и не ги проявяваш. - каза ми с мисъл ангела. Леко се пооспокоих и дори на шега си помислих, че сега вече имам  и помощник в решаване на тези проблеми.
-Не е време за шеги - укори ме ангела с мисълта си. 
- Но, какво си ти? - мъж, жена? - зададох мислено въпроса.
- Ти сам ме определи - беше отговора.
- Нека да си жена /по-ми беше приятно да има женско присъствие/ в това лошо време -  И, какво работиш?
- Духовна същност съм и работата  ми е в областта на изграждането на личността в духовен план.  Хайде сега ти сам ми определи сега професията - помисли ангела и като, че ли се усмихна.
                      Каква да я определя? Литератор, актриса, поетеса? - Не става - много специфични длъжности.
- Учител - помислих си енергично и почти извиках.
- Добре, нека да съм учител, но аз за друго съм тук, за да ти помогна да се раздвижиш.
- Как - позаинтересувах се аз? Като ми кажеш числата от Тотото ли?
- Неееееее, ще те накарам да се потрудиш, да извикаш своето вътрешно аз, което дреме и няма намерение изобщо да се раздвижи , твоята способност да направиш нещо за себе си, ще те накарам да напишеш нещо, което да стане толкова добро, че много хора на изкуството да те търсят и да дават луди пари, за да работиш с твоя талант за тях - назидателно помисли ангела.
- Сядай на компа и пиши - мислено ми диктува адреса ангела , накара ме да направя някаква регистрация , даде ми темата и зачака.
                     Отначало плахо, но после  с увереност започнах да чукам по клавишите. Зад гърба ми стоеше ангела и съзерцаваше това, което излиза на екрана. Мина доста време, темата беше обемиста и на места се наложи да вкарвам някои корекции. Въпреки всичко не получих никакъв укор, никакво напътствие за написаното. Когато най-после привърших ми бе казано да пусна материала на някакъв непознат адрес. Изчакахме известно време и ангела с мисъл ми заповяда да вляза в електронната си поща. Изпълних заповедта, и с изненада открих, че има оферти към мен от няколко места, и сумите които предлагаха бяха с много числа и то във валута.
                      Бях като омагьосан. 
-Как за толкова време не съм се сетил да направя нещо по въпроса? Сега само за час-два и резултата е зашеметяващ - помислих си аз.
- Нали аз съм тук и всичко това са дължи само на мен. Аз принудих твоята способност да излезе и да се прояви, аз я вдъхнових и това е резултата. Ще трябва да дадеш материалите си преведени и да чакаш парите.
- Как, но нали не знам никакъв чужд език - възпротивих се мислено.
- Стига !, Ще ти изпратя седем преводача, които ще ти помогнат - мислено ми заповяда ангела.
- Защо пък седем? Не може ли само един? - контрирах аз. 
-Не е нужно да знаеш , просто ти изпращам седем и край ! - отсече ангела. 
                    Съгласих се и зачаках за да видя какво ще стане. Настана някаква мисловна тишина /ако мога така да се изразя/, някакъв силен шум, изпукване от телевизора , който досега кой знае как изабщо не бях забелязъл, силно премигване на крушката, тока изгасна и веднага след това пак светна. 
                      Бях вече със широко отворени очи, всичко беше на мястото си и отново тока вече окончателно спря. Въздъхнах с облекчение. Интересно, как съм се отпуснал и как съм си представил, че съм срещнал своя ангел вдъхновител си помислих с усмивка и облекчение в тъмната стая и в постелята.
 - Нееееееее, не си си представил и не си сънувал изобщо - ми каза вече с глас ангела който стоеше изправен до леглото в тъмната стая.
                       До сутринта не мигнах...........


Тагове:   ТРИ,   едно,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - признай брато
18.05.2009 20:16
коя е музата.........блогерка некоя;)
цитирай
2. mrazekoff - Всичко,
18.05.2009 20:22
е плод на фантазия. Героите са измислени. Все пак може и да се нарече на всяка една блогърка.
цитирай
3. zvezdichka - Много интересно,
22.12.2009 13:46
но наистина човек има нужда да бъде изваден от своя духовен сън и дори понякога едно съновидение или действително видение, една мисъл или нещо, върху което изведнъж попада погледа ни може да ни замисли, може да ни накара да трепне нещо в нас и да бъде мощна движеща сила, да подейства вдъхновяващо и да ни накара да прогледнем за това, което дреме в нас и което може да накара околните да ахнат от очудване :). Желая ти го приятелю. Бъди уверен в себе си и в заложбите, които носиш! Ти наистина можеш, само трябва да пожелаеш... Желая ти ново творческо вдъхновение, което да осмисля живота ти! Светли празници и топлота в душата ти да има!
Поздрави!
цитирай
4. mrazekoff - zvezdichka:
22.12.2009 20:32
Благодаря, за оценката, но това беше едно от първите ми неща, които написах.
Беше ми интересно как ще стои като разказ. Мисля, че стана добре, като за мене. С времето за- почнах да правя и по интересни неща.
Всеки по различен начин го приема, но пък и той (разказа) е малко абстрактен.
Благодаря ти, за пожеланията за предстоящите празници.
На вас желая всичко най-добро през светлите празници и много, много успехи през новата година.
Нека хармонията да ви съпътства навсякъде през новата година и грижите ви да са много по-малко от досегашните....:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mrazekoff
Категория: Други
Прочетен: 1895898
Постинги: 134
Коментари: 3033
Гласове: 53051
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930