Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2010 10:51 - И,.... ние сме деца... (различната приказка)
Автор: mrazekoff Категория: Изкуство   
Прочетен: 37996 Коментари: 86 Гласове:
60

Последна промяна: 30.05.2010 11:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От първия до последния си дъх ние сме деца - деца на своите родители. Някои от нас рано преминават детството си, а други го таят  в душата си цял живот.
Наивни като деца, искрени като деца, с чисти помисли като деца....
Това са само част от определенията за нас - големите и малките деца, тези в пелените и другите на преклонна възраст.
Нека носим в сърцата си детското чувство, защото то ни приближава  по близо  до  Бога!!!!


Майка ни, казват, че е била мноооого готина мацка (ние, не знаем какво означава това...)


image


Физиономията й е като на филмова звезда и много са се заглеждали по нея...



image


Често тя имала и много артистично поведение, което я правила много желана...


imageimageimageimageimage



А, ние, ние сме в детските ясли малки четири деца...



image


Едва се оправяхме в новия ни свят....



image


Често незнаехме какво правим...



image



imageimage


Стояхме на камара всички....



imageimageimage


И, се радвахме на живота...



image


Инстиктивно се закачахме....:)))



image


И, се гушкахме в парцалите....:)))



imageimage


Гледахме учудено наоколо...



imageimage




image



И, разпервахме лапички...



imageimage



image



Днес,  обаче вече не сме малки, а голееееми котета..
Мама ни изведе в градинката на разходка...





image


Тя, зорко ни наблюдава, за да не направим някаква беля...



imageimage



А, ние бяхме навсякъде и се впечатлявахме от всичко...



image


Дори и от ниската трева....



image


Имаше и глезльовци при нас :))))))



imageimage


Страхувахме се от странните  растения....



image


Всичко ни се струваше висоооооко....



image


Но, мама ни прибра за  закуска, защото нали знаете, че който не си изпие млякото, той няма да порасне голям.
Ние много искаме да пораснем и затова трябва да сме послушни....

След това следва сън и отново разходка.....




image


Това е нашият безгрижен детски живот.....


Хайде довиждане  и ..... ДОСКОРО !!!!!!







Тагове:   Ние,


Гласувай:
60



1. анонимен - Страхотна хрумка!
30.05.2010 11:23
Хареса ми!
цитирай
2. atanasova76 - Много красиви котета, а песента. . . ...
30.05.2010 14:25
Много красиви котета,а песента...благодаря,че ме вьрна в детството!!! Мното ми хареса!
цитирай
3. erato7 - Много мило и веселичко!:))))
30.05.2010 20:41
Много мило и веселичко!:))))
цитирай
4. mrazekoff - До анонимен:
30.05.2010 21:28
Аз, много обичам да си съставям от снимки разкази и приказки. Получават се прекрасни произведения.
Благодаря ти, за оценката, желая ти приятна и спокойна пролетна вечер!!!!
цитирай
5. mrazekoff - Миленче,
30.05.2010 21:31
благодаря ти, че надникна в блога ми и, че си оставила коментар, който пък много ме зарадва:))
Радвам се, че ти е допаднала идеята и работата ми.
Пожелавам ти прекрасна пролетна , прохладна вечер!!!
цитирай
6. mrazekoff - До erato7:
30.05.2010 21:35
Реших за празника на децата да пусна тази детка - котешка приказка, която предполагам, че се е харесала на доста хора.
С тази приказка поздравявам всички малчугани на 1 и на 101 година , тези, които с душата си се чувстват все още деца.
Пожелам им на всичките да са послушни и да си изпиват млякото, както това правят героите на тази приказка:))))
цитирай
7. swanlake - Толкова са сладки :))) Твои ли са :)
31.05.2010 07:57
Толкова са сладки :))) Твои ли са :)
цитирай
8. mrazekoff - Светла, нали точно това казвах,
31.05.2010 16:13
в постинга си, че всички сме деца на своите родители. Така и те са на своите родители - големите котки, а тях, големите котки ги отглеждам аз.:)))))
Казано накратко - мои са :))))
И, аз им се радвам много, като на малки деца:)
цитирай
9. divna8 - Поздравления, специални поздравления от мен :):):):)
01.06.2010 06:32
Толкова се вълнувам от тези твои снимкови разкази - виждам всичко като живо...
Усещам лекият повей на вятъра, топлото прежуряне на слънцето по обед и тихото мъркане на Мама Маца и дечицата й в миговете на съкровено общуване...
Чудесна приказка си сътворил за децата от 1 до 101 години :))) И защото съм и аз от тях, сърдечно ти благодаря!!!
цитирай
10. mrazekoff - divna8, Дима, за мен е голямо удоволствие
01.06.2010 08:03
да създавам приказки по картинки, приказки, които да се харесват от тези, които обичат да четат приказки.
Направих го два дни преди днешния празник, защото никак не обичам официалностите и честванията.
За мен всеки ден трябва да е празник, дали на детето, дали на жената, дали на студентите, буквите, или на каквото и да е ние трябва да се отнасяме с уважение и да се сещаме не само в деня на празника.
Благодаря ти, че си го почувствала така, както аз исках да го почувствате всички вие които обичате да четете, вие, които обичате приказките, оставате деца до последния си дъх....
Доставям ви тези мои редове с огромно уважение към вас и с преклонение пред вашия интелект.
Щастлив съм, че имам щастието да си общувам с вас, за мене това е чест.
Бъдете Деца , не само сега, но и цял живот, нека това ви направи по-добри и ви доближи до Бога!!!
цитирай
11. karambol5 - Сладурска приказка за котешки деца ...
01.06.2010 10:32
Сладурска приказка за котешки деца ;)))Развесели ме :)))
цитирай
12. mrazekoff - До karambol5:
01.06.2010 13:52
Благодаря ти, за хубавите думи, исках за днешния ден да пусна нещо интересно, което е погледнато от друга гледна точка:)))
цитирай
13. panazea - Много са сладки котарачетата!
01.06.2010 17:22
:))
цитирай
14. mrazekoff - Тони, (panazea),
01.06.2010 17:28
те, само двете са котарачета, а другите две са "котарачки":))))
Прекрасно е да се опиташ да внесеш нещо весело в постинга и да зарадваш колегите, а те да ги покажат на малчуганите.
Благодаря ти, за коментара, благодаря ти, че отби нека да ти е прекрасен денят и седмицата и месеца!!!!
цитирай
15. kasnaprolet9999 - Честит детски празник
01.06.2010 17:43
Страхотен постинг, истински се забавлявах, красиви котенца си имаш, това е любимия ми цвят за котки. Хареса ми и посланието ти-"Нека носим в сърцата си детското чувство, защото то ни приближава по близо до Бога!!!!"
цитирай
16. mrazekoff - Благодаря, Невена ( kasnaprolet9999)
01.06.2010 17:57
Преди два дни го пуснах, но идеята ми беше за празника на детето да го прочетат повече хора. Радвам се, че ти е допаднал като тема и ти е харесало моето послание, което педполагам ,че е вярно.
Наистина детското в нас ни доближава до Бога.
Желая ти, прекрасна късна Пролет!!!!!
цитирай
17. mileidi46 - Oлеееееееее,каква красота!!!
01.06.2010 21:43
Всички сме деца на майката земя....щом ни е създала,значи имаме право да сме тук и да не позволяваме на никого да нарушава тази хармония в природата!!!
Има място за всички! Всеки е малко парче от мозайката на природата,и никой не може да заеме мястото му в пъзела...!!!
А котенцата са направо фантастични!!!
Поздравления приятелю!!! Страхотно послание!!!
цитирай
18. priqtel12 - Благодаря за настроението
01.06.2010 23:36
тук при теб!
Събудиха много усмивки у мен и ти пращам една за празника за късмет!
Лека нощ!
цитирай
19. mrazekoff - mileidi46, много се радвам,
02.06.2010 17:04
че надникна в блога ми:))) Радвам се и за това, че ти е харесало посланието ми и приказката, която съм написал. Радвам се на вашите коментари и посещения, защото както казвах предиш време - заме е чест че ви познавам (виртуално) и, че сте мои приятели:)
Желая ти прекрасни пролетни мигове и много, много Щастие:))
цитирай
20. mrazekoff - priqtel12, (Ива), за мене е удоволствие
02.06.2010 17:09
да ви създавам настроение. Нека положителните нотки в нашия живот да преобладават, защото другите? Те сами ни намират и ние много трудно се освобождаваме от тях. Нека да ти е приятно и пролетно настроението и душата ти да се радва.
Желая ти много Радост и Щастие!!!
цитирай
21. priqtel12 - Благодаря ти!
03.06.2010 19:32
Много усмивки и за теб!
цитирай
22. mrazekoff - priqtel12, (Ива),
04.06.2010 08:19
и, аз благодаря...
цитирай
23. hristo27 - Браво! И снимките, и клипът са ...
04.06.2010 09:32
Браво!
И снимките, и клипът са върха!!!
цитирай
24. mrazekoff - Благодаря Христо ( hristo27),
04.06.2010 09:38
Тъкмо пуснах един коментар за надписите, които прочех в твоя постинг и ме разсмяха от сърце. Днес ми оправиха настроението за целия ден:)
Благодаря ти, за оценката на котешката приказка.
Желая ти много успехи в блога!!!!
цитирай
25. tili - Еее, браво!
06.06.2010 14:01
Направил си фотосесия, достойна за световните медии:)))
За сега отива в блогрола ми. Обичам оригинално творчество, а ти си ни представил точно такова. Нали знаеш, че червено коте е на късмет.
цитирай
26. mrazekoff - Благодаря ти Лили,
06.06.2010 14:51
но досега съм се ядосвал, че три пъти ти писах коментар за постинга ти за Белгия и три пъти ме отхвърля и нищо не става.
Просто съм разочарован от Блога...
Благодаря ти , желая ти всичко най-добро!!!!
цитирай
27. tili - Я не се ядосвай за глупости!
06.06.2010 22:36
Важно е да се радваме на малките житейски сполуки, а с тези снимки си право в десетката. И онези чимшири в Белгия ги снимах донякъде и за теб :)))
цитирай
28. mrazekoff - Благодаря ти Лили,
07.06.2010 08:34
че си ме разбрала правилно, благодаря ти и за това, че даваш висока оценка на приказката, която съм написал.
а Белгия, пък и за Запада мога да кажа, че истинските неща там са в традициите в тадиционната архитектура - тази истинската с хармонията във формите (със златно сечение и редицата на Фибуначи) с трайните каменни зидове и детайли с традицията да се поддържа чисто и красиво навсякъде и още много други.
Поздравления!!!
Лек и красив слънчев ден ти желая!!!
цитирай
29. cvetnica - Леле, Стефане!
07.06.2010 17:21
Детските писатели от миналото имат достоен заместник в твое лице!
Аплодисменти!
Ще я прочета на внука си тази приказка!
Благодаря ти!
цитирай
30. mrazekoff - Лили, Бог да я прости
07.06.2010 18:31
циганката, която ме хвалеше, но ти я заместваш с хвалбите:)))))))
Благодаря ти, за хубавия коментар....;
Радвам се, че ти е харесал постинга ми. Аз съм я направил за да я харесат хората и най вече децата.
Благодая ти, желая ти лека и прекрасна раннолетна вечер!!!!
цитирай
31. pumona - сладички котаранчета
11.06.2010 00:02
а аз имам една друга песенчица за котак и мишчица една.
нека сме деца.
цитирай
32. mrazekoff - До pumona:
11.06.2010 07:46
Тази песничка намерих и я приложих, а малките писенца вече поотраснаха малко и почнаха да правят бели, но това е в кръга на нещата:))))
Желая ти лек и прекрасен ден, като край на седмицата:)))
цитирай
33. rossasommer - Прекрасна история!
12.06.2010 11:57
Текст и снимки, направени с толкова любов! Само истински добър човек е способен на това. Благодаря за чудесното слънчево чувство, което ми донесе :)
цитирай
34. mrazekoff - rossasommer, аз го направих за да зарадвам
12.06.2010 13:01
децата, но се оказва, че и големите съм зарадвал.:)))
Тези, големите, които носят в себе си детското и което ни прави по-добри.
Благодаря ти, за посещението и за прекрасния ти коментар.
Желая ти много хубави моменти в този красив сезон!!!!
цитирай
35. ivankalilova - Ех, колко е хубаво !:))) А коте...
12.06.2010 16:30
Ех , колко е хубаво !:)))
А котенцата ........те са чудесни!
Щом си дойде малката Емичка непременно ще и покажа котенцата, а песничката много ще и хареса !Благодаря ти от сърце, приятелю!
Усмихнати поздрави от мен !
цитирай
36. harvi - Да си пожелаем повече детство!
12.06.2010 17:30
И много весели моменти с малките съкровища!
цитирай
37. mrazekoff - До ivankalilova : Направих тази приказка от
12.06.2010 18:09
съвсем прозаични неща от живота на малките котенца. Комбинирах снимките с някаква тема, която да остане като основна линия на приказката и мисля, че се получи.
Поздрави за малката Емичка!!! Мисля, че след време ще мога да й предложа и други приказки, защото те са около нас, остава да ги забележим и да им вдъхнем живот, за нас (големите деца) и за малките деца.
Прекрасна вечер ви желая!!!
цитирай
38. mrazekoff - Ева (harvi), Оооооо, то детството трябва да е винаги в нас,
12.06.2010 18:13
за да сме по-добри, за да сме повече хора и да даряваме и на другите от тази Доброта, защото светът има нужда от това....
Дайте, дарявайте от Добротата на всички около вас и не искайте нищо в замяна, нещо повече - забравете за сторените добрини и ще ви се върне!!!
Желая ти тиха, прохладна и спокойна лятна вечер!!!!
цитирай
39. mmmmmmmmm - Целия офис
17.06.2010 10:38
им се радваме!Много ни харесват и искаме да ги гушнем!:)))
Щастиливи котки!:)))
Да те радват!:)))
Прохладни поздрави от мен!:)))
цитирай
40. mrazekoff - Мариянка, mmmmmmmmm ,
17.06.2010 14:57
те, вече порастнаха и са големи гимнастици:)))) Може да се каже дори и циркаджии. Аз, обаче скоро не съм ги хващал, те си играят на полянката и си имат занимание.
Само вечер ги хващам и четирите и ги прибирам...
Това е то техния живот - безгрижно детство....
Поздрави на целия ви офис и специално на теб.
Весело и щастливо лято!!!!
цитирай
41. iliada - Страхотно!
23.06.2010 13:50
Обичам ги тия пухкави същества , а на фона на тази музика направо ме разтопи!:)))
цитирай
42. mrazekoff - Илияна, iliada,
23.06.2010 13:57
Радвам се, че ти е допаднал моя постинг. Обичам да забелязвам и най-дребните неща и да да комбинирам в съзнанието си различни комбинации, докато излезе нещо, което да се хареса на хората.
Благодаря ти, че надникна при мен....
Жеилая ти много приятни летни мигове и нека да ти е слънчево , дори и когато няма слънце!!!!!
цитирай
43. mileidi46 - :))))))
26.06.2010 22:03
:))))))
цитирай
44. mrazekoff - mileidi46 - Вдетеняването
27.06.2010 08:10
не е характерно само за хората от най ранна възраст, но и за тези, които са на зряла възраст. (имам предвид себе си:)))) ).
цитирай
45. mileidi46 - Аз обичам децата....
27.06.2010 21:58
Не се дразни от красотата миличък...дразни се от простотията наоколо...
Тя ни задушава вече,а хората се правят ..че са от Марс...
Не ми се сърди..нищо лошо не съм направила...
Обичам красотата ..и я създавам около себе си..иначе не мога да дишам...
Предполагам ме разбра добре...Нищо лично ,приятелю!!!:)))
цитирай
46. mrazekoff - mileidi46, приятелко добра, просто няма за какво
27.06.2010 22:46
да ти се сърдя. Като съм писал за вдетеняването съм го казал с чувство за хумор без да се засягам за нещо...
Що се отнася до простотията - да дразня се , че расте прогресивно и лошото е, че никой не прави нищо за да промени нещата. Образованието ни пада стремглаво , за дисциплина и ред неможем и да си мечтаем....
И, ако си мислим, че един гейпарад е културно мероприятие и израз на някаква култура и възпитание горко ни.....
Благодаря ти за коментара и посещението....
цитирай
47. eleonoraknyazheva - Малко късно
10.07.2010 10:32
виждам този постинг, което не ми попречи да му се порадвам от сърце, защото обичам котки.:)) Хубаво е посвещението и паралела между нас, хората, и едно котешко семейство. Наскоро и една котка в нашия двор роди, искрено й се възхищавам каква майчица е, защото като й се даде нещо за хапване, тя хапва само първата хапка, а останалите една по една ги носи там, където е скрила рожбите си, да ги нахрани...А е само една котка, нали? Колко хора биха могли да се поучат от нея...
цитирай
48. mrazekoff - До eleonoraknyazheva:
10.07.2010 11:41
Те, (котенцата) вече порастнаха и минаха периода на детските ясли , на детската градина и сега вече са предучилищна възраст :))))
Свикнали сме едни с други и си имаме и имена и характери. Навиците им остават до последно, но за мен остава насладата да ги гледам и да си мисля, че са едни малки лъвове:)
Благодаря ти за коментара, приятен и успешен ден ти желая и по-малко дъжд!!!!!
цитирай
49. анонимен - Браво!
10.07.2010 19:21
Имаш усет!
цитирай
50. mrazekoff - Благодаря ти анонимен....
10.07.2010 21:16
Благодаря ти, за оценката и коментара. Желая ти прекрасна съботна вечер и красиво лято!!!
цитирай
51. vandela007 - Ах, ах, ах!
12.07.2010 13:31
Каква красота са твоете бебчета! Нали знаеш, че Бог е направил котките, за да може човекът да погали тигрите... :))))
цитирай
52. mrazekoff - Ваня, (vandela007) те вече порастнаха
12.07.2010 15:39
и сега са вече големи любопитковци:)))))
Що се отнаса до погалване на тигрите?
Виж това нещо

http://atanasova76.blog.bg/hobi/2010/06/25/obicham-tezi-golemi-koteta.567488

това са големите котета , можеш да им се наслаждаваш:))))
Приятен летен ден ти желая!!!!
цитирай
53. misteria1 - Благодаря за веселието!!!
13.07.2010 15:23
Тези котки са с положение,всички двуноги са им слуги ,а те мьркат ли мьркат.Направи котешко дневниче-искам още снимки! Моля те!
цитирай
54. mrazekoff - До misteria1:
13.07.2010 18:29
Те станаха големи непослушковци и трябва да съм им голям, ама голям слуга....
Преди минути едва открих в съседите моето рижавото коте, легнало на една пейка и преяло (тя съседката като се върне ги храни зверски).
Рижко го пренесох да релаксира в нас и да си прави сметка друг път да не преяжда толкова много:))))
misteria1 , благодаря ти за коментара , желая ти приятна и спокойна вечер!!!!
цитирай
55. monaliza121 - Милият Рижко!
15.07.2010 09:52
Той ми грабна сърцето...
Пази го!
Поздрав за красивия постинг!
цитирай
56. mrazekoff - До monaliza121:
15.07.2010 21:45
Ами доколкото мога да ги опазя, но нали знаеш, че котките са своенравни и правят това, което те си искат.
Така се загуби и бащата на малкия Рижко - истинския Рижко - виж :
http://mrazekoff.blog.bg/drugi/2009/07/31/prikazka-za-pazitelia-na-krasivata-gradinka-za-deca-v-kartin.372514

Благодаря ти, за поздрава и за това, че надникна при мен.
Желая ти красиви летни дни!!!!
цитирай
57. magnoliya - Ех,
17.07.2010 21:08
че красива приказка! И героите в нея са много красиви! Радвам се, че ни показа всичко това.
цитирай
58. mrazekoff - magnoliya, Радка,
17.07.2010 21:43
Благодаря ти, че надникна в моя блог.
Благодаря ти за оценката.
Радвам се, че ти е харесала приказката и героите от нея.
Аз имам и други приказки с такива герои.
Желая ти едно щастливо, прохладно и спокойно лято!!!!
цитирай
59. scarlety - Много са милички
21.07.2010 22:58
малките котарачета!:) Сладурчета!
Поздравления за" пухкавия""постинг!:))
цитирай
60. mrazekoff - scarlety, благодаря ти, че надникна в моя блог...
22.07.2010 14:47
Твоята оценка ме радва. Направих тази приказка за удоволствие на малки деца и за големи (техните родители).
Те - котетата вече порастнаха и станаха юноши, но пак са с детските си навици:)))
Желая ти много радост и слънчеви летни дни!!!!
цитирай
61. mileidi46 - :)))))))))))))
25.07.2010 16:00
Minax samo da te pozdravq i da ti pojelaq priqten den,priqteliu...!!
цитирай
62. mrazekoff - Благодаря ти mileidi46,
25.07.2010 16:37
че се отби отново...
Желая ти един прекрасен ден с много слънце и усмивки!!!!
цитирай
63. pumona - Мразекоф, много приятно си се занимавал,
22.08.2010 16:01
а сега и мен! Благодаря ти!
Туй на Мацко-Мразекоф си е патент!
:))))
цитирай
64. mrazekoff - Благодаря ти pumona, за коментара
23.08.2010 17:24
и за определение, което ми даваш:)))))) Направих го да впечатля децата за техния празник - 1 юни, а покрай тях и майките и бабите им:)))))
Прекрасни летни дни ти желая!!!
цитирай
65. lubka67 - Приказката ти е страхотна! Сним...
26.08.2010 17:36
Приказката ти е страхотна! Снимките и музиката също!
Дано всеки запази по-дълго време детското в себе си!
Поздравления!
цитирай
66. mrazekoff - До lubka67:
26.08.2010 19:47
Предполагам, че и двата последни коментара са твои - преди и след регистрацията в блога.
Затова ще отговоря с един коментар и на двата последни коментара.
Благодаря ти, за оценката. Моята творческа същност ме тласка към изява в различни области.
Хубаво е човек да чува добри думи по свой адрес.
Що се отнася до детското у нас....
Нека го пазим винаги , до последния си дъх , това ще ни прави повече Човеци и ще ни добрижава по-близо до Бога.
Благодаря ти за хубавия коментар- свежо и красиво родопско лято ти желая!!!!
цитирай
67. kotyopuh - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, ПРИЯТЕЛЮ НА Ж...
30.08.2010 08:07
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, ПРИЯТЕЛЮ НА ЖИВОТА ВЪВ ВСИЧКИТЕ МУ РАЗНОВИДНОСТИ!
БЪДИ ЩАСТЛИВ - С ТОВА КОЕТО ИМАШ - И... ИМАШ НАЙ-ВАЖНОТО - ПРИЯТЕЛИ :)))
УСМИВКИ ОТ ЕДИН - ВИРТУАЛЕН И... НЕ - КОТАРАК, С ДЪЛЪДГ, БЯЛ ЗАСУКАН МУСТАК, С МНОГО ВЕРЕН И ТЪНЪК СЛУХ... С НЕГО ЗА ТВОЯ ПРАЗНИК ... ЧУХ!
И РЕШИХ ДА ТЕ ИЗНЕНАДАМ - КАКТО ЗА ПРИЯТЕЛ СЕ ПОЛАГА :):):)
ХУБАВ ДЕН И МНОГО УСМИВКИ - ОТ ДИВНА И МЕН :):):)
цитирай
68. martito - Страшно сладко и размъркващо:)...
30.08.2010 10:22
Страшно сладко и размъркващо:))
И разбира се - честит празник! Всичко най!
цитирай
69. mrazekoff - До Котьо Пух и Дивна:
30.08.2010 21:10
За хубавите думи , за хубавите пожелания, за всичко, за всичко най-сърдечно ви благодаря!
цитирай
70. mrazekoff - Благодаря martito, Надя,
30.08.2010 21:12
За оценката, за хубавите думи - благодаря!
Лека и приятна лятна вечер от мен!!!
цитирай
71. kapito - оооо, а аз чак сега видях ...
01.09.2010 07:50
толкова хубаво ....:)
снимки - прекрасни, да полудееш от желание да ги пипнеш :)
музиката - ех... детство, детство ... :)
И аз благодаря !
цитирай
72. mrazekoff - kapito - оооо, а аз чак сега видях ...
01.09.2010 08:28
Благодаря ти, за хубавите думи и за оценката, която ми даваш. Преплетох животът на котките с този на малките деца и се получи тази приказка.
Радвам се, че ти е харесала.
Пуснах я послучай денят на детето, а то се оказа, че и големите я харесват, което много ме радва.
Благодаря ти за посещението - лек и успешен първи ден на Септември ти желая!!!
цитирай
73. thefaceoftheshadow - Страшни сладури...
01.09.2010 11:24
Страшни сладури! Поздрави!
цитирай
74. mrazekoff - Благодаря, за оценката....!
01.09.2010 13:42
Благодаря за посещението, лек и успешен ден от мен!!!!
цитирай
75. panazea - Здравей, мога ли да предложа твой постинг за списанието на ка4ак?
01.09.2010 13:51
например това
http://mrazekoff.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/04/22/sybujdam-se-a-vsichko-pak-e-syshtoto.532968
или друг по твой избор! Моля,отговори! :))
цитирай
76. mrazekoff - До Тони (panazea):
01.09.2010 15:20
Тони, разбира се , че можеш да предложиш това, което сметнеш за добре.
Пуснах ти и Лично съобщение.
Желая ти прекрасен първосептемврийски ден!!!
цитирай
77. mileidi46 - :))))
03.09.2010 05:06
Zdravei!!Priqtno utro ti jelaq!!!
цитирай
78. mrazekoff - До mileidi46 :
03.09.2010 07:32
Благодаря ти, мила приятелко за свежото пожелание.
Благодаря ти, че навестяваш моя блог.
Желая ти един прекрасен септемврийски ден, наситен с много красота и хубави моменти!!!!
цитирай
79. mileidi46 - Aaaaaaaaaaaa,
03.09.2010 17:54
vlizame si nie mnogo 4esto s Alex da gledame mau-mau..ama mnogo 4esto ne sum lognata...:))))) zaradi Alex 4e vliza i pi6e navsqkude...:))))))))))))))
xubava i spokoina ve4er za teb..denq si otide,po4ti!!
цитирай
80. mrazekoff - mileidi46, щом ви харесва влизайте
03.09.2010 19:41
и ги гледайте колкото си искате.
Скоро, обаче не съм правил нищо. Темите ми са в друга област и затова не съм отделял време за блога си.
Хубава да е и твоята вечер, наситена със спокойствие и хармония!!!
цитирай
81. panazea - Здравей, ето как мислят за нас!
08.09.2010 14:01
http://sis.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/09/08/za-vasha-bezopasnost-e-ne-moje-da-imate-svoboden-dostyp-do-v.602622
цитирай
82. mrazekoff - Тони, аз написах
08.09.2010 15:34
коментар в материала и те подкрепям напълно!
цитирай
83. hel - Чак сега откривам чудесния ти блог. ...
29.09.2010 15:54
Чак сега откривам чудесния ти блог. Но по-добре късно, отколкото никога.:))
А този постинг за котешкото семейство направо ме разтопи и ми върна много спомени. Нашата котка беше със същите цветове, полуангорка, с по-къса козинка, над дясното око - буква V, изписана с черно. А едното от твоите котета прилича на любимото ми коте, което исках да запазя. :))
Много хубав разказ си направил. Развълнува ме.
Поздрави и благодарности за вълненията!
цитирай
84. mrazekoff - Елена, и аз съм малко вдетинен:)))).....
29.09.2010 19:08
hel написа:
Чак сега откривам чудесния ти блог. Но по-добре късно, отколкото никога.:))
А този постинг за котешкото семейство направо ме разтопи и ми върна много спомени. Нашата котка беше със същите цветове, полуангорка, с по-къса козинка, над дясното око - буква V, изписана с черно. А едното от твоите котета прилича на любимото ми коте, което исках да запазя. :))
Много хубав разказ си направил. Развълнува ме.
Поздрави и благодарности за вълненията!

с приказки, които съм пусна л в блога си, с разкази и погледи на проблемите от различен ъгъл от общоприетото....
При мен няма копи-пейс - всичко е моя собствена продукция.
Може да е лоша, но си е моя, което ме прави горд.
Благодаря ти, за посещението и за коментара....
Желая ти топла и красива есен!!!!
цитирай
85. donchevav - Е-е-е-х, как не съм знаела този блог ...
22.01.2015 06:51
Е-е-е-х, как не съм знаела този блог по-рано! Любимата ми тема - котките! Колко красиво и вдъхновено е предадено всичко, с колко любов! А мама наистина е като филмова артистка! Красавица! Благодаря за този спектакъл, приятелю!
цитирай
86. mrazekoff - Да, добре, че беше
22.01.2015 08:52
donchevav написа:
Е-е-е-х, как не съм знаела този блог по-рано! Любимата ми тема - котките! Колко красиво и вдъхновено е предадено всичко, с колко любов! А мама наистина е като филмова артистка! Красавица! Благодаря за този спектакъл, приятелю!


темата с животинския живот около Кауфланд, за да си припомня и моите изяви в тази сфера.
Е, насладих се отново на това, което съм правил преди време, а така също и на прекрасната музика в този пост.
Благодаря за хвалебствията!
Хармония и доброта ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mrazekoff
Категория: Други
Прочетен: 1897864
Постинги: 134
Коментари: 3033
Гласове: 53100
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930