Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2012 13:45 - ДЪЖДОВНОТО СЕЛО РОЖЕН
Автор: mrazekoff Категория: Туризъм   
Прочетен: 16841 Коментари: 33 Гласове:
35

Последна промяна: 19.06.2012 13:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Бяхме се запътили към Роженския манастир, но за зла участ небето се продъни и всичко се превърна в дъждовна пелена...

Някои тръгнаха по горска пътека през росната гора и ливада за манастира, но аз реших да не рискувам и останах в селото, за да изчакам групата да се върне....

Реших да надникна в обикновения живот на местните хора, да споделя нещо с тях и да разгледам селото под проливния пролетен дъжд....


Красива, възрожденска архитектура!
Отрупани с плод смокини! 

image
 

Човек неможе да не се впечатли от красивите къщи....


image



Навсякъде красиво и навсякъде различно...



image


Оказва се, че човек от нищото може да създава красота за окото...

                            image



Една композиция неповлияна от дъждовното утро...


                            image



 Въпреки всичко имаше и предлагане...

Планината дарява своите плодове и благословен е този, който ги ползва и цени...


          image
 

С тази дама проведохме много приятен разговор, усетих топлината на южния характер...
А, наоколо ухаеше на билки!!!!


image



На съседната сергия също беше отрупано с планински дарове!!!!


image



Тук от всичко става художествена творба - трябват ти желание и сърце за да направиш нещо красиво...


image



Тревата коило като бели искри озаряваше дъждовния ден...


image



Някои се радваха на живителната влага :)

image



 Други надничаха усмихнати под стряхата...

 
image
Красотата на една съвсем обикновено селце, която ще я помня много, много дълго....

          image


 Къщата с кратуните като една атракция, като едно закачливо хрумване ...

image



Наблизо,  малката  рекичка носеше мътните си води, а красивата пролетна природа пееше Одата на Радостта...


image



Обикновено, когато вали дъжд аз съм подтиснат, настроението ми е минорно...

Тук,  в този южен пролетен,  дъждовен ден, бях толкова щастлив от  възможността да се докосна до един непознат за мен самия свят!


Тук, в този оазис на красота и хармония, докосвайки се до дребни, прозаични неща  почувствах величието на България!





Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мястото там е вълшебно!
19.06.2012 14:59
А това приветствам с две ръце -

Оказва се, че човек от нищото може да създава красота за окото...


Хубав ден ;)
цитирай
2. mrazekoff - Благодаря, Галине, за посещението
19.06.2012 15:15
gogi6666 написа:
А това приветствам с две ръце -

Оказва се, че човек от нищото може да създава красота за окото...


Хубав ден ;)


и лаконичния коментар!
Красотата е винаги около нас и ние колкото и да се мъчим неможем да я намерим.
За щастие Природата е нашия учител и от него трябва да се учим....
В събота бях около пещера Орлова чука (Русенския край) и показах на хората как Пр
иродата е създала великолепни композиции - такива, каквито човек никога не би се досетил да създаде...
Благодаря, още веднъж с пожелание за спокойно и успешно лято!!!!
цитирай
3. mt46 - Поздрав
19.06.2012 17:15
за красивия постинг!...
цитирай
4. mrazekoff - Благодаря, Марине!
19.06.2012 17:47
mt46 написа:
за красивия постинг!...


Хубави летни дни ти пожелавам!!!!
цитирай
5. mrazekoff - Приятелю, нямаше котки наоколо,
19.06.2012 21:52
crusader написа:
Понеже и аз, като теб, съм коткофил, търсех да открия и тук снимано някое симпатично коте, както при повечето ти серии, но явно мяукащите симпатяги са се били изпокрили заради дъжда...:)
Поздрави и едно щастливо лято, приятелю!



пък и основната ми задача беше да покажа живота в това селце през дъждовното време....
Що се отнася до котките - аз имам 5 броя в нас и винаги мога да ги снимам и да си измисля една приказка, на засега са въздържам, понеже имам и 3 малки, но са някъде из съседите, а наесен очаквам да дойдат и те ...:)
Хубави летни дни ти пожелавам!!!!
цитирай
6. erato7 - Благодаря за красивите гледки, ...
19.06.2012 22:06
Благодаря за красивите гледки, Стефчо!
цитирай
7. veninski - Поздрави и от мен, Стефане!
20.06.2012 05:54
Поздрави и от мен, Стефане!
цитирай
8. diso - Като гледам, модерното наднича отвсякъде
20.06.2012 07:28
Въпреки това, хубаво е, че тази красота е запазена и се развива.
Благодаря, че я сподели!
цитирай
9. tili - Аз почувствах
20.06.2012 09:52
уюта на родната стряха:)
Привет, пътниче!
цитирай
10. mrazekoff - Благодаря ти, слънчева приятелко!
20.06.2012 15:26
erato7 написа:
Благодаря за красивите гледки, Стефчо!


Нека да е слънчево и усмихнато идващото лято за теб!!!!
цитирай
11. mrazekoff - Благодаря ти, Васко!
20.06.2012 15:27
veninski написа:
Поздрави и от мен, Стефане!


Поздрав от мен на красивите Родопи!!!!
цитирай
12. mrazekoff - Дисо, тъкмо това дразни ...
20.06.2012 15:29
diso написа:
Въпреки това, хубаво е, че тази красота е запазена и се развива.
Благодаря, че я сподели!


"Модерното", наречено кич... Колкото и да искашда го избегнеш, все ще се покаже някоя кола или чадър с някаква марка, които до развалят пейзажа...
Поздрави!!!!
цитирай
13. mrazekoff - Тили-Лили, това ни остана,
20.06.2012 15:31
tili написа:
уюта на родната стряха:)
Привет, пътниче!


но затова ни е най-скъпото - родната стряха, която ни дава сили и в най-трудното време!
Вълшебни летни дни ти пожелавам!!!!
цитирай
14. makont - Имаш невероятен усет към красивото,
20.06.2012 16:29
така в детайли, издълбоко. В Рожен има някаква особена атмосфера и ти си го усетил. Благодаря за цветното настроение, което създаде!
цитирай
15. monaliza121 - "Горските дарове" в ...
20.06.2012 16:36
"Горските дарове" в найлонов чувал... нееее....
Кратуните на чардака... даааа!:))
Привет, приятелю!:))
цитирай
16. mrazekoff - Мая, всичко каквото правя ми идва
20.06.2012 21:59
makont написа:
така в детайли, издълбоко. В Рожен има някаква особена атмосфера и ти си го усетил. Благодаря за цветното настроение, което създаде!


изневиделица отвътре... Всичко е импулс с основа творческото начало...
Не мисля дали ще се получи, защото вие давате оценка дали ви е харесало или не...
Благодаря ти за коментара и хубавите думи!
Красиво лято ти пожелавам!!!!
цитирай
17. mrazekoff - Тинка, това, което ми
20.06.2012 22:27
monaliza121 написа:
"Горските дарове" в найлонов чувал... нееее....
Кратуните на чардака... даааа!:))
Привет, приятелю!:))


казваш за горските плодове и кратуните е точно така....
Аз се подразних от налоновите кесии, от пластмасовата кофа в която беше натопена тревата коило...
Направих всичко възможно да елиминирам тези неприятни образи върху снимките, но не успях напълно...
Подразних се и за някои части от коли, които присъстваха на някои снимки ...
Иначе те аплодирам за точния вкус!
Пожелавам ти топло и усмихнато лято!!!!
цитирай
18. zvezdichka - Поздравления!
21.06.2012 13:54
Много красиво е село Рожен в този дъждовен ден!
цитирай
19. mrazekoff - Благодаря, Цанке,
21.06.2012 15:27
zvezdichka написа:
Много красиво е село Рожен в този дъждовен ден!


за хубавите думи за село Рожен.
Тук в пълна сила важи приказката, че "Хубавата кобила и под скъсан чул си личи"...
Времето неможе да скрие красотата на тези места.
Пожелавам ви красиво и усмихнато лято!!!!
цитирай
20. kasnaprolet9999 - Замириса ми на билки и дойдох:))...
22.06.2012 15:50
Замириса ми на билки и дойдох:)))Много интересни къщи си снимал, част от тях е изградена от камък и сигурно сърце ти е паднало на място. Там като че ли времето е спряло. Поздрави за красивия постинг.
цитирай
21. razkazvachka - Имаш око и сърце за да видиш това в дъжда---
22.06.2012 18:38
къщите и цветята... като сън
цитирай
22. mrazekoff - Невена, аз възприемам
23.06.2012 07:10
kasnaprolet9999 написа:
Замириса ми на билки и дойдох:)))Много интересни къщи си снимал, част от тях е изградена от камък и сигурно сърце ти е паднало на място. Там като че ли времето е спряло. Поздрави за красивия постинг.


обстановката като една цялостна композиция от архитектура и природа. Акцентите сами ми се набиват в очите и аз бързам да ги запечатам, като по този начин се стремя за "уловя мига"...
Камъка сигурно го забелязвам последно, а темичките, които носи всеки един кадър къставят общата тема на поста заедно с неговото цветоусещане и настроение...
Всичко е въпропрос на импровизация...
Благодаря ти, за хубавите думи!
Нека омаята на билките да бъде специално за теб!!!!
Красиво и уханно лято ти пожелавам!!!!
цитирай
23. mrazekoff - Благодя ти, омайна разказвачке,
23.06.2012 07:12
razkazvachka написа:
къщите и цветята... като сън


за посещението и хубавите думи!
Понякога идеите се възприемата различно от всички посетители...
Когато ги събера тези възприятия мога да направя един красив и пъстър букет от мнения...
От тези ваши красиви думи и усещания за хармония идва енергията ми за създаване на нещо красиво и впечатляващо....
Аз съм ви безкрайно благодарен, за отношението ви към моята скромна особа и ви благодаря най-сърдечно!
Пожелавам ти едно безкрайно красиво и приказновълшебно лято!!!!
цитирай
24. tutankhamon661 - mrazekoff
26.06.2012 12:15
Много добър постинг!
цитирай
25. mrazekoff - Благодаря, за посещението
26.06.2012 15:51
tutankhamon661 написа:
Много добър постинг!


и коментара!
Хубаво лято ти пожелавам!!!!
цитирай
26. tota - Колко вярно доловено и красиво пресъздадено!! Поздрави, Стефане!
13.07.2012 21:08
"Тук, в този оазис на красота и хармония, докосвайки се до дребни, прозаични неща почувствах величието на България!"
цитирай
27. mrazekoff - Благодаря ти, Ати!
14.07.2012 16:19
tota написа:
"Тук, в този оазис на красота и хармония, докосвайки се до дребни, прозаични неща почувствах величието на България!"


Много често, когато си препрочитам нещата, които съм писал, оставам изненадан от това, което съм писал преди много време...
При създаването на един пост - като моя лична изява рядко съм се замислял върху това, което правя....
Всичко се получава импулсивно и непринудено...
Никога не съм се замислял в подробностите.
Всяка една мисъл, дума или идея идва внезапно и после не се повтаря - просто си заминава в небитието.
От мен се иска да я уловя навреме и да я отразя...
Сега, като чета този цитат написан от мен преди време ми се струва, че това не са мои думи...
Преди да го напиша, обаче аз го изживявам в мислите и сърцето си и както казах и преди то си отива в миналото и се загубва безследно...
На негово място идва друг израз, друга мисъл, различна, но също така интересна.
Благодаря ти, Ати, за посещението и за коментара - цитат!
Пожелавам ти свежест в тези горещи летни дни!!!
Стефан Тодоров Мръзеков
цитирай
28. katan - Поздрави за постинга, Стефане!
15.07.2012 21:47
Хармония, красота, БЪЛГАРИЯ и дъжд.
Прекрасно си го написал и показал!
Поздравявам те!
цитирай
29. mrazekoff - Благодаря ти, Катя,
16.07.2012 18:05
katan написа:
Хармония, красота, БЪЛГАРИЯ и дъжд.
Прекрасно си го написал и показал!
Поздравявам те!


за хубавите думи!
Винаги търся различното и (надявам се) красивото в показването на местата, които посещавам.
Всяко едно място в България може да бъде интересно и красиво, когато търсим красотата в него и грозно и отблъскващо, ако търси тези качества...
Дано с положителните неща, които се стремим да покажем в постингите си да възпитаме чувство за красота и хармония у тези, които ги четат!!!!
Пожелавам ти красиви и свежи летни дни!!!!
цитирай
30. inel379 - Много красота си видял!
03.08.2012 02:18
И с усет си я уловил в снимки!
За мен беше истинско удоволствие!
Да не секват слънчевите емоции
в това горещо и неповторимо лято!
Поздрав!
цитирай
31. mrazekoff - Приятелко, тя красотата
03.08.2012 06:04
inel379 написа:
И с усет си я уловил в снимки!
За мен беше истинско удоволствие!
Да не секват слънчевите емоции
в това горещо и неповторимо лято!
Поздрав!


е навсякъде около нас.
И красотата и грозотата са около нас...
От нас зависи към кого ще протегнем ръце и към кого ще се устремим.
Старая се да забележа красивото в дребните, обикновените неща, защото те са съставна част на едрото, голямото, което ние забелязваме (понякога)
А, слънчевите дни, които са наши спътници!
В това време те са една благодат, за която ние цяла зима мечтаехме...
Нека да е лято, само да е лято в нашите души и слънце да изпълва животът ни!!!!
Красиво и усмихнато лято ти пожелавам!!!!
цитирай
32. ivankalilova - Разходих се с удоволствие и от сърце ...
13.08.2012 10:56
Разходих се с удоволствие и от сърце благодаря!
Хубава нова седмица!:)))
цитирай
33. mrazekoff - Благодаря, за хубавите
13.08.2012 11:20
ivankalilova написа:
Разходих се с удоволствие и от сърце благодаря!
Хубава нова седмица!:)))


думи относно това, което съм направил и показал.
Стремя се да видя красивото и да го поднеса на читателите по подходящ начин.
Наистина в днешно време хубавите неща са много малко, но все пак присъстват в нашия живот...
Хубава нова седмица ти пожелавам и аз и нека свежестта и топлината на лятото да те съпъства навсякъде!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mrazekoff
Категория: Други
Прочетен: 1884846
Постинги: 134
Коментари: 3033
Гласове: 52823
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031