Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2014 12:27 - НОВИЯТ ЛЪВОВ МОСТ
Автор: mrazekoff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17142 Коментари: 30 Гласове:
32

Последна промяна: 03.12.2014 17:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Късната есен не е много подходящо време за разходки, освен ако не е някъде из планината, сред багрите на природата и  оскъдното едва топлещо слънце. 
Случи се така, че трябваше да отида до столицата по работа и както си бях обещал от преди време реших да посетя новия Лъвов мост. 
При предишното ми посещение работата кипеше пред завършване.
Любопитен бях да видя как ще изглежда в този - новия му вид.

                    Посрещна ме едно спокойствие лишено от шума на бързопрелитащите коли.
Имах чувството, че съм в парк, а не в центъра на някакво натоварено кръстовище.


image

Направи ми впечатление и чистотата, която цареше наоколо. Въпреки, че скоро беше открито имах чувството, че е слабо посетено.
image

В един кът имаше изнесен монолит от крепостната стена на стара Сердика, намерена при  разкопките за метрото.
image

Екстериора беше запълнен с детайли на стара София и това  придаваше една особена тържественост.
Улични фенери и пейки в съответния стил ме впечатлиха.

image

В един кът имаше направена градинка с цветя, които бяха цъфнали дори и в това късноесенно време. Инсталация за поливане показваше, че тази градинка ще е свежа и дори през най-горещите летни дни (доколкото има такива в София).
image

Кръговото движение беше изведено далеч от самия лъвов мост и по него движението беше бавно, методично, но без напрежение.


image

Дори и при движение над самия тунел не се чувстваше, че отдолу под краката ми профучаваха коли - всичко беше тихо и спокойно.


image

Късните димитровчета радваха окото в това оскъдно на цветове есенно време.
image

Дори и  преминаващите наблизо трамваи не им пречеха.

image

Останах впечатлен от  работата, която са свършили проектантите и строителите!
image

Като в заключение остава да си пожелая това кръстовище да изглежда също толкова красиво, колкото и сега - тихо, чисто и приветливо,  даряващо на столичани романтика в централната част на големия град!



Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Здравей, наистина стана красив моста.
03.12.2014 13:32
Загледах се в снимките, очарована съм. Вече два пъти минаваме от там, но с кола. Не е същото. За да се усети атмосферата, трябва да се мине пеша, както си направил. Поздрави и благодаря!
цитирай
2. mrazekoff - Мая,
03.12.2014 13:41
makont написа:
Загледах се в снимките, очарована съм. Вече два пъти минаваме от там, но с кола. Не е същото. За да се усети атмосферата, трябва да се мине пеша, както си направил. Поздрави и благодаря!


това, което съм показал на снимките си е реалността. От старото кръстовище не е останало нищо. Витае наоколо тишина и спокойствие, което е много добре! Снимките, които направих с телефона си са доказателството, че свършената работа е добра. (поне такова е моето мнение).
Да ви е честита и тази придобивка!
Пожелавам ви да си я ползвате с удоволствие и да си я пазите, ей!!!!
:) :) :)
Хубав и спорен ден!
цитирай
3. gogi6666 - Чудесен фоторепортаж!
03.12.2014 14:17
Поздрави!:)
цитирай
4. mrazekoff - Благодаря,
03.12.2014 15:05
gogi6666 написа:
Поздрави!:)


за посещението и за коментара!
Хубава вечер ти пожелавам!
цитирай
5. brym4ence87 - Много внимателен към всеки детайл! :-)
03.12.2014 17:32
Лека вечер!
цитирай
6. mrazekoff - Винаги съм се
03.12.2014 17:52
brym4ence87 написа:
Лека вечер!


впечатлявал от дребните детайли, защото те са основата върху която се гради цялото и след като нямах възможност да обхвана (в случая цялото кръстовище) се насочих към отделни детайли, които да покажат цялостната картина.
Радвам се на посещението и на коментара.
Лека и спокойна вечер и от мен!
цитирай
7. donchevav - В края на месец ноември бяхме с уч...
03.12.2014 20:16
В края на месец ноември бяхме с ученици на екскурзия до София. Специално отидохме да видим "Лъвов мост" след реконструкцията...Нямаше онова бясно движение, което помнех преди. Сега всичко е толкова цивилизовано, толкова спокойно. И много красиво - особено с оформените алеи с цъфтящи цветя и тревни площи.
Поздравления за постинга - за да опише така , човек трябва не само да посети, но и да има очи и сърце, за да види, почувства и сподели!
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Ей, добре че дойде и направи снимки ...
04.12.2014 00:09
Ей, добре че дойде и направи снимки на Лъвов мост, та да го видя отблизо. По телевизията някак не може да се види всичко така добре, а в последния месец почти не съм излизала от нас по разни причини. Поздрави!!
цитирай
9. mrazekoff - Благодаря за посещението
04.12.2014 14:17
donchevav написа:
В края на месец ноември бяхме с ученици на екскурзия до София. Специално отидохме да видим "Лъвов мост" след реконструкцията...Нямаше онова бясно движение, което помнех преди. Сега всичко е толкова цивилизовано, толкова спокойно. И много красиво - особено с оформените алеи с цъфтящи цветя и тревни площи.
Поздравления за постинга - за да опише така , човек трябва не само да посети, но и да има очи и сърце, за да види, почувства и сподели!

и хубавия коментар.
Наистина кръстовището е станало много уютно и се оказва като един оазис на спокойствието.
Благодаря и за оценката на моята скромна работа!
Пожелавам ти хубави предстоящи празници!
цитирай
10. mrazekoff - Невенка, радвам се на
04.12.2014 14:19
kasnaprolet9999 написа:
Ей, добре че дойде и направи снимки на Лъвов мост, та да го видя отблизо. По телевизията някак не може да се види всичко така добре, а в последния месец почти не съм излизала от нас по разни причини. Поздрави!!

посещението ти и оставения коментар.
В тези трудни за теб времена за мене е чест, че си ме посетила и оставила коментар.
Благодаря ти и за оценката която си оставила за моята работа!
Пожелавам ти спокойствие и хармония!
цитирай
11. veninski - Прекрасен фоторепортаж, прият...
04.12.2014 17:50
Прекрасна фоторазходка, приятелю. Благодаря!
Поздрави от Родопите!
цитирай
12. mrazekoff - Здравей, Васко!
06.12.2014 13:01
veninski написа:
Прекрасна фоторазходка, приятелю. Благодаря!
Поздрави от Родопите!

Благодаря ти за посещението и коментара!
Останах изненадан от това, което е направено!
Ще се радвам и на други места да има толкова добри изпълнения, защото все пак трябва да се променяме към по-добро.
Хубав родопски снежен сезон ти пожелавам!
цитирай
13. katan - Здравей, Стефане!
09.12.2014 10:53
Много хубави снимки и описание си направил на ремонтирания "ЛЪВОВ МОСТ".
Още не съм стигнала да го видя.
Може би скоро ще отида до там. Виждала съм го само по телевизията.
Ти си "хванал" най-хубавото от него и около него.
Прилича ми на Европейско място, каквото е било като първоначален замисъл.
Спомням си го от преди 50 и няколко години, когато за пръв път ме доведоха в София.
Спомням си го, когато всеки ден поне по 2 пъти минавах от там ...
Сега ми се струва непознат, но красив, много красив. Тези добре оформени алеи с пейките и зелените площи с колорита на последните цветя и монолита от крепостната стена на стара Сердика ...
История и красиво съвремие събрани на едно място!
Поздравявам те за постинга!
цитирай
14. mrazekoff - Катя, бях се настроил да отида и да го видя
09.12.2014 14:02
katan написа:
Много хубави снимки и описание си направил на ремонтирания "ЛЪВОВ МОСТ".
Още не съм стигнала да го видя.
Може би скоро ще отида до там. Виждала съм го само по телевизията.
Ти си "хванал" най-хубавото от него и около него.
Прилича ми на Европейско място, каквото е било като първоначален замисъл.
Спомням си го от преди 50 и няколко години, когато за пръв път ме доведоха в София.
Спомням си го, когато всеки ден поне по 2 пъти минавах от там ...
Сега ми се струва непознат, но красив, много красив. Тези добре оформени алеи с пейките и зелените площи с колорита на последните цветя и монолита от крепостната стена на стара Сердика ...
История и красиво съвремие събрани на едно място!
Поздравявам те за постинга!


на живо моста. Както писах преди време, през лятото там кипеше усилена работа. Хареса ми изпълнението и спокойствието, което човек има когато е в тази градинка - далеч от забързаните тълпи и шума на прелитащите автомобили. Мога спокойно да кажа, че в тази обстановка е възможно дори и да се релаксира.
Аз благодаря за оценката, която поставяте на моята работа и да благодаря на телефона си, че е направил такива снимки :)
Благодаря ти, за посещението и коментара!
Пожелавам ти прекрасни празнични дни на теб и на всички около теб!!!!
цитирай
15. hel - Наистина много хубав е станал Лъвов ...
17.12.2014 10:33
Наистина много хубав е станал Лъвов мост! Не само по-тих, изглежда много по-просторен. Сградите изпъкват повече. Мястото има ново излъчване. Два-три пъти съм минала от там и ми се прииска да седна на пейка в зелената площ, но си имах задачи. Прав си, обстановката предразполага за релакс. Когато съм на живо някъде и преценявам какво и как да снимам, забелязвам много повече неща.
Благодаря за постинга. Видях Лъвов мост и през твоите очи и открих нови неща!
Поздрав и красива и спокойна есен!
цитирай
16. mrazekoff - Елена, наистина
17.12.2014 14:32
hel написа:
Наистина много хубав е станал Лъвов мост! Не само по-тих, изглежда много по-просторен. Сградите изпъкват повече. Мястото има ново излъчване. Два-три пъти съм минала от там и ми се прииска да седна на пейка в зелената площ, но си имах задачи. Прав си, обстановката предразполага за релакс. Когато съм на живо някъде и преценявам какво и как да снимам, забелязвам много повече неща.
Благодаря за постинга. Видях Лъвов мост и през твоите очи и открих нови неща!
Поздрав и красива и спокойна есен!


си успяла да видиш това, което исках да покажа. Твоите думи за моста покриват напълно това, което исках да разкажа за това място. Аз не съм от София, обещах си да го посетя, но разполагах с малко време. Беше хладно и мрачно. Време добро за снимки, но не и за дълги почивки по пейките. Все пак - седнах на една пейка, за да почувствам мястото.
И аз като теб, когато съм на живо импровизирам, намирам подходящото място откъдето да снимам и понякога ставам смешен в стремежа си да избера подходящата поза и място за снимка и то с една единствена цел - снимката да стане добра.
Е, понякога успявам :)
Хармония ти пожелавам!!!!
цитирай
17. veninski - Светли празници, приятелю!
24.12.2014 06:41
Светли празници, приятелю!
цитирай
18. mrazekoff - Благодаря ти, Васко!
24.12.2014 08:27
veninski написа:
Светли празници, приятелю!

Светли и усмихнати пазнични дни ти пожелавам, а за теб ще са с още един празник повече - първи януари - Васильовден!
цитирай
19. tanelia - Прекрасен постинг Стефко!
25.12.2014 16:36
Когато промяната е градивна не може човек да не се радва и възхищава!
Благодаря ти от сърце. Показал си в снимките красотата, функционалността и пълната промяна на Лъвов мост.
Поздрави от Стара Загора и хубави празнични дни!
цитирай
20. mrazekoff - Честито Рождество Христово!
25.12.2014 17:35
tanelia написа:
Когато промяната е градивна не може човек да не се радва и възхищава!
Благодаря ти от сърце. Показал си в снимките красотата, функционалността и пълната промяна на Лъвов мост.
Поздрави от Стара Загора и хубави празнични дни!

Постарах се да покажа това, което ми направи впечатление. Снимките ги правих с телефона си, но пак са станали сполучливи.
Приятелко, искам да ти пожелая прекрасни и усмихнати празнични дни! Много поздрави на Стара Загора! Нека да имаш много радост през настъпващата 2015 година!!!!
цитирай
21. priqtel12 - Прекрасно поднесено описание!
26.12.2014 17:06
Поздрави, приятелю!

ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО!
НЕКА ДУШАТА ТИ Е ПЪЛНА С ТОПЛИНА И СВЕТЛИНА!
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!!!
цитирай
22. mrazekoff - Благодаря ти, Ива
26.12.2014 17:54
priqtel12 написа:
Поздрави, приятелю!

ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО!
НЕКА ДУШАТА ТИ Е ПЪЛНА С ТОПЛИНА И СВЕТЛИНА!
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!!!

за хубавите думи!
Благодаря ти за красивите пожелания!
Нека винаги да има светлина и добро настроение около теб! Нека празниците да те заредят с още по-голяма енергие за красиви дела!
цитирай
23. panazea - Радвам се , че ти е харесало !
21.06.2015 22:10
Пан
цитирай
24. mrazekoff - Да, разбира се,
21.06.2015 22:37
panazea написа:
Пан


че ми хареса новия лъвов мост, но сега в Русе се строи едно уникално кръгово дрижение, което ще бъде пуснато в края на есента.
Като стане готово, заедно с новата зала - Арена Русе ще представляват уникален ансамбъл. Тогава ми се иска да ги представя в постинг.
Красиво и усмихнато лято ти пожелавам!!!!
цитирай
25. panazea - А на мене вече много малко места в София ми харесват.
25.06.2015 23:57
Когато се родих , София беше китно ,зелено градче. В парка имаше такива дървете и цветя , които се намират само в богата ботаническа градина. Разхождах се в парка сред цъфнали кестени и рози и ми пееха славеи.
После нахлуха багерите и разровиха всички улици , унищожиха де що имаше зеленина и алеи. От моят роден град нищо не е останало. Сега е космополитен град , напълно съсипан , все едно пак е имало бомбандировки. И аз изобщо не съм горда и щастлива . Скрила съм се от вразите на едно зелено островче и съм заела кръгова отбрана , да не ми го унищожат и него. Пан
цитирай
26. mrazekoff - Пан,
26.06.2015 05:35
мисля, че София, колкото и да е космополитен и съвременен град никога няма да заприлича на другите големи и студени откъм живот градове. София е залена все още. Ще бъде зелена - никога няма да обеззеленее, защото има Витоша, Прана и Верила около себе си. Има подходящ климат. Няма африкански горещини и сибирски студ през годината. (Както е Русе, или Плевен например.)
За водата - да не говорим. София има вълшебна вода. Изобщо - София е столица мечта. Казвам го така, както го чувствам. За носталгия в миналото? Нормално е един град да се развива, но е хубаво това да бъде в рамките на красотата, а не чрез кич. Мисля, че София все пак се развива в рамките на допустимото.
Красиво лято ти пожелавам, Пам!
цитирай
27. martito - Наистина е красив Лъвов мост! И то ...
13.07.2015 09:55
Наистина е красив Лъвов мост! И то много! Единственото, което ми липсваше последния път, когато му се радвах минавайки от там, бе едно поне дръвче,... та да поседнеш на сянка :) Но това да му е кусурът :)
Чудя се само как ли изглежда привечер, осветен от залеза... :)
цитирай
28. mrazekoff - Надя,
13.07.2015 18:45
martito написа:
Наистина е красив Лъвов мост! И то много! Единственото, което ми липсваше последния път, когато му се радвах минавайки от там, бе едно поне дръвче,... та да поседнеш на сянка :) Но това да му е кусурът :)
Чудя се само как ли изглежда привечер, осветен от залеза... :)


Посетих Лъвов мост през късната есен и времето беше меланхолично тъжно и студено... Беше открит сравнително скоро. Сега, като погледнах снимките открих, че на източната страна (откъм Сточна гара) и на север -(страната към Централна гара) има засадени две дръвчета... Предполагам, че ще израстнаг големи дървета след години и минаващите ще имат възможност да се радват на някаква сянка...
Благодаря ти за посещението и коментара!
Красиво и усмихнато лято ти пожелавам!!!!
цитирай
29. zaw12929 - Останах впечатлена и от таланта с ...
05.08.2015 13:17
Останах впечатлена и от таланта с които разказвате и показвате
цитирай
30. mrazekoff - Благодаря
05.08.2015 19:52
zaw12929 написа:
Останах впечатлена и от таланта с които разказвате и показвате


за хубавите думи!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mrazekoff
Категория: Други
Прочетен: 1896159
Постинги: 134
Коментари: 3033
Гласове: 53058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930