Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2013 22:41 - първата и единствена любов..
Автор: reginageorge Категория: Лични дневници   
Прочетен: 781 Коментари: 0 Гласове:
0



 Има едни студени и мрачни дни в които осъзнаваш, че есента свършва и започва зимата. Листата на дърветата почти са изпопадали. Вятърът духа силно, а небето е сиво и недружелюбно. В такива дни обикновено съм напрегната, разстроена или замислена. Точно като днес. Стоях в класна стая, испанеца мърмореше нещо, докато аз гледах през прозореца. Морето се виждаше от четвъртият етаж, беше сиво, сливаше се с мрачното небе. Бях потънала в собствените си мисли, докато не усетих познат аромат, след секунди осъзнах, че е собствения ми парфюм, бях свикнала толкова с него, че рядко го усещах, но този път беше различно. Напомни ми на него. За онази среща пред три години, когато го видях, когато погледите ни се преплетоха разбрах че това е ТОЙ. Този мъж който всяка жена има в живота си. Беше любов от пръв поглед. Толкова малко време бяхме заедно, а имаме толкова много незабравими спомени. Всеки поглед, всяко докосване, всяка прегръдка, всяко преплитане на ръцете ни, всяка целувка. Четвърта година подред не спирам да мисля за него. Четири години се надявам да го видя отново, да го прегърна силно и да докосна устните му с моите, да го хвана за ръка и да не го пусна никога.
Сега той е на хиляди километри от мен, но намира начин да ме подсети че съществува, че е там някъде и никога няма да ме остави да го забравя. 
Любов, мразя тази дума, това чувство, което те кара да хвърчиш в облаците, а след това те приземява ниско долу, гърчеща се от болка.
Аз винаги ще съм тук и ще те чакам....



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: reginageorge
Категория: Лични дневници
Прочетен: 33162
Постинги: 39
Коментари: 17
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031