Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2011 23:25 - 27 ОКТОМВРИ - ХРАМОВ ПРАЗНИК НА СКАЛНИЯ МАНАСТИР "ПРЕПОДОБНИЙ СВ. ДИМИТРИЙ БАСАРБОВСКИ"
Автор: mrazekoff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22948 Коментари: 50 Гласове:
36

Последна промяна: 30.10.2011 00:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Никога досега не съм присъствал на този храмов празник -  27 октомври.
Сигурно и сега нямаше да бъда тук, ако не бях обещал на екип от програма "Север" на БНТ да присъствам на това събитие.
Не съм свикнал да се шуми около мен и да бъда в центъра на събитията, но така се наложи.
 Както обикновено,  празника започна с необходимите ритуали по този повод, но аз останах далеч от тях...
Игумена на манастира отец Емилиян беше в центъра на събитието на което присъстваха и Негово Преосвещенство Русенския митрополит Неофит, а също така и много свещеници от Румъния... 


                                   image

Екипът на телевизията правеше интервюта на поклоници дошли на празника...

image

Румънските свещеници бяха с впечатляващи червени  одежди ...

                                      image

Иконата на Преподобния св. Димитрий Басарбовски беше смъкната от скалната църква на двора, за да могат много вярващи да й се поклонят...
 Тя е подарък от Румънската православна църква, защото нашият светец  е покровител и закрилник на Букурещ, а също така и на целия румънски народ...

                                         image

Много румънски поклоници идват тук.
През времето докато работех по релефа всеки ден идваха коли и автобуси с румънска регистрация...

                                       image

Един млад румънски свещеник правеше снимки на чудотворната икона...

                                       image

Реших и аз да последвам неговия пример...
Ето я и нея - чудотворната икона - подарък от Румънската православна църква...

                                      image

В тази звезда е поставена частица от светите мощи на Преподобния св. Димитрий Басарбовски...

                                     image

А, това са  сцени от житието на светеца, които присъстват на иконата...

 ;                                    image



                                        image



                                      image



                                      image



                                      image



                                        image



                                        image



                                     image

Излязох от манастира, а навън барелефа посрещаше още и още гости...

                                      image

Започна церемония по освещаването му - ръководена от игумена на манастира...

                                       image

Тези свещенодействия ме трогнаха много, защото виждах как се освещава моя труд...
Нещо много познато, изстрадано за 33 дни се подлагаше на благослов...

                      image

Ритуалът беше впечатляващ...

                       image

Направихме си и снимка с автора на проекта арх. Цвети Русинов...

                  image

След това от един автобус слязоха група румънски поклоници, които преди да влязат в светата обител първо се поклониха, прекръстиха и запалиха свещи пред току що осветената икона - барелеф...

                                             image

Тази група, която се състоеше предимно от младежи ми направи много силно впечатление...
Всички носеха огромни букети и някои от тях в саксии и първо поставиха цветя пред барелефа, а след това посетиха и светата обител...
 
image



                                       image

Денят вече  си отиваше и от отсрещния хълм, заедно с игумена на манастира отец Емилиян дадохме кратко интервю пред БНТ - свят,  в предаването "България днес", което беше излъчено на живо.
 Ето и линк към това интервю, но с начален час -16.48 часа.
 (Необходимо е да се изчака да се зареди клипа до съответния час - следете зеления часовник долу вдясно

  http://bnt.bg/bg/productions/118/edition/17440/bylgarija_dnes_27_oktomvri_2011


 Манастира се усмихваше на залязващото слънце, изпращайки гостите си на своя храмов празник...

 
image

Бъдете благословени всички!!!






Гласувай:
36



1. priqtel12 - Красиво описание.....
29.10.2011 23:42
Прочетох с интерес! И отново се възхитих на това, което си сътворил.
Бъди благословен!
цитирай
2. mirachopi - Бравос
29.10.2011 23:47
красивото и доховното са почти винаги заедно
цитирай
3. mileidi46 - Поздравления приятелю!!
29.10.2011 23:49
усещане за светлина,спокойствие и божественост..и тия младежи..с цветя..като свещен ритуал извършен с много любов.Много изящност излъчва самият барелеф..
много ми хареса и много се радвам за теб!
Усетил си най-после магията сътворена от ръцете ти!!!
И някак си ..се чувствам лееко поласкана от случайното съвпадение на това свещено събитие с моята рождена дата:))
Браво..радвам се за теб!!!
цитирай
4. mrazekoff - Ще се радвам да го
30.10.2011 00:08
shtrakalka написа:
Страхотно се е получило!
Скоро мислим да си направим разходчица, ще видим и на живо.


посетите и да го видите как изглежда....
Аз, като направя нещо и после немога да му се порадвам, защото все му търся кусурите....:)
Лека и спокойна нощ!!!
цитирай
5. mrazekoff - Ива, отразих го, като
30.10.2011 00:09
priqtel12 написа:
Прочетох с интерес! И отново се възхитих на това, което си сътворил.
Бъди благословен!


събитие, но е лишено от някаква художествена стойност, това, което съм написал...
Красива и усмихната неделя ти пожелавам!!!!
цитирай
6. mrazekoff - Мира,
30.10.2011 00:12
mirachopi написа:
красивото и доховното са почти винаги заедно


благодаря ти, за посещението и констатацията, за това, което съм направил.
Можеби ще трябва да се придържаме към тази максима в твоя коментар...
Нека да вървят заедно - ръкъ за ръка Красивото и Духовното....
Пожелавам ти го от сърце и на теб!!!!
цитирай
7. mrazekoff - Благодаря ти , Приятелко
30.10.2011 00:17
mileidi46 написа:
усещане за светлина,спокойствие и божественост..и тия младежи..с цветя..като свещен ритуал извършен с много любов.Много изящност излъчва самият барелеф..
много ми хареса и много се радвам за теб!
Усетил си най-после магията сътворена от ръцете ти!!!
И някак си ..се чувствам лееко поласкана от случайното съвпадение на това свещено събитие с моята рождена дата:))
Браво..радвам се за теб!!!


за посещението и за хубавите думи в коментара ти, а това, което казваш, за младежите беше най-хубавото, което преживях...
Толкова красота и вяра на едно място не съм виждал друг път...
А, за отношението към това, което съм направил и преклонението пред него, като пред истинска икона и кланянето и целуването на камъка, всичко това беше много, много впечатляващо....
Трудно ще го забравя...
Никога не съм си представял, че ще го почитат толкова силно...
Нека този светец да те закриля и теб на този празничен ден!!!!
Хубави и усмихнати есенни дни на родна земя ти пожелавам!!!!
цитирай
8. mt46 - Поздрав и от мен!
30.10.2011 05:36
Светлина и спокойствие!...
цитирай
9. tota - Стафане,
30.10.2011 08:15
оставил си частица от своето сърце в иконата - барелеф, която твоите ръце са изваяли...
Поздрави и бъди благословен за оставената от теб следа!
Хубава неделя!
цитирай
10. ckarlet - Аз се развълнувах от преживяван...
30.10.2011 12:45
Аз се развълнувах от преживяването, а си представям ти как се чувстваш!
Поздравявам те и аз! Творението от твоите ръце ще остане и за поколенията!
цитирай
11. kaprizna - Благословен бъди
30.10.2011 14:39
и ти!
цитирай
12. babaelenica - Привет, Стефчо!
30.10.2011 21:45
Има нещо символично, че точно 33 дни си се трудил върху релефа на св. Димитрий.
Щеше да си остане един обикновен бял камък, докато ръцете на майстора не са го превърнали в произведение на изкуството.
Само мога да си представя чувствата, които са бушували у теб при освещаването.
Силно впечатление ми направи твоята скромност.
Ти говориш повече за храмовия празник и прииждащите поклонници, а деликатно премълчаваш твоята голяма роля.
Приеми моите поздравления и преклонение.
:)


цитирай
13. priqtel12 - Но има художествена стойност създаденото от теб, а това, че си присъствал на откриването и ни разказваш за него, го прави интересно за мен...
30.10.2011 23:12
mrazekoff написа:
priqtel12 написа:
Прочетох с интерес! И отново се възхитих на това, което си сътворил.
Бъди благословен!


събитие, но е лишено от някаква художествена стойност, това, което съм написал...
Красива и усмихната неделя ти пожелавам!!!!

цитирай
14. monaliza121 - Да изживееш освещаване на труда си, ...
30.10.2011 23:24
Да изживееш освещаване на труда си, сигурно е много вълнуващо.:))
Но аз мисля, че си преживял освещаване на духа, който си вложил в барелефа.
Сърдечни поздравления!:))
цитирай
15. mrazekoff - Благодаря ти, Марине,
31.10.2011 09:52
mt46 написа:
Светлина и спокойствие!...


за посещението и хубавите думи.
Светлина и успехи ти пожелавам!!!!
цитирай
16. mrazekoff - Приятелко от Пловдив,
31.10.2011 09:55
tota написа:
оставил си частица от своето сърце в иконата - барелеф, която твоите ръце са изваяли...
Поздрави и бъди благословен за оставената от теб следа!
Хубава неделя!


благодаря ти за думите, благодаря ти за посещението!
Единственото, което мога да направя е да ти пожелая красива, спокойна и усмихната есен.
Нека ти е успешна седмицата!!!!
цитирай
17. mrazekoff - Скарлет, в процеса на
31.10.2011 10:01
ckarlet написа:
Аз се развълнувах от преживяването, а си представям ти как се чувстваш!
Поздравявам те и аз! Творението от твоите ръце ще остане и за поколенията!


самия ритуал по освещаването, аз се замислих за това как нещо, което съм работил става център на вниманието, как върху него се излива един "водопад" от благословии и това наистина ме развълнува.
Редно е тук да спомена, че това, което съм направил е само едно повторение (с малки изключения) на модела, който го е изработила колежката Мая Кубратова.
Ако трябва да се благодари на някого, мисля, че е именно на нея, защото з не съм направил нищо съществено, просто съм издялал един камък...
Още веднъж ти благодаря, за посещението и хубавите думи.
Красива и спокойна есен ти пожелавам, успешна седмица и усмихнат месец Ноември!!!!
цитирай
18. mrazekoff - Благодаря ти,
31.10.2011 10:04
kaprizna написа:
и ти!


приятелко за хубавите пожелания, нека да е красива и усмихната тази седмица за теб и да те съпътстват винаги успехите!!!!
цитирай
19. mrazekoff - Хелън, един от въпросите в интервюто
31.10.2011 10:14
babaelenica написа:
Има нещо символично, че точно 33 дни си се трудил върху релефа на св. Димитрий.
Щеше да си остане един обикновен бял камък, докато ръцете на майстора не са го превърнали в произведение на изкуството.
Само мога да си представя чувствата, които са бушували у теб при освещаването.
Силно впечатление ми направи твоята скромност.
Ти говориш повече за храмовия празник и прииждащите поклонници, а деликатно премълчаваш твоята голяма роля.
Приеми моите поздравления и преклонение.
:)




към мен беше дали вярвам в чудесата и пр...
Аз започнах да говоря, но краткото телевизионно време принуди водещата да прекъсне моите думи....
Мислех да споделя и за това сакрално число 33 през които беше направен този барелеф, мислех да кажа и успешната работа, която излизаше изпод моите ръце , сякаш, че не аз, а някаква машина работеше...
Много пъти съм споменавал, че това, което съм направил не е нищо особено, защото главната причина за успеха и хубавия модел изработен от колежката Мая Кубратова, а аз съм направил само някои много по-големи форми от камък....
Що се отнася до чувствата при освещаването - те останаха вече в миналото...
Наистина е приятно да видиш как твоя труд се ръси със светена вода и как благословията се изрича от свещеника, но по ми е приятно когато видя благоговеенето на обикновените хора пред това изделие и как след като научат, че аз съм го направил се радват да се запознаят с мен....
Топлината на това отношение ме радва и зарежда...
Още веднъж ти благодаря, за хубавите думи и ти пожелавам красиви и усмихнати есенни дни!!!!
цитирай
20. mrazekoff - Ива, няколко пъти споменах,
31.10.2011 10:18
priqtel12 написа:
mrazekoff написа:
priqtel12 написа:
Прочетох с интерес! И отново се възхитих на това, което си сътворил.
Бъди благословен!


събитие, но е лишено от някаква художествена стойност, това, което съм написал...
Красива и усмихната неделя ти пожелавам!!!!



че релефа е хубав, защото модела беше хубав, а това, което аз съм направил е само едно повторение на този модел, но в много по-голям мащаб...
Благодаря ти за хубавите думи и за отношението към моя труд!
Пожелавам ти красива и усмихната нова седмища и цветни и спокойни есенни дни!!!!
цитирай
21. mrazekoff - Тинка, аз на няколко пъти
31.10.2011 10:25
monaliza121 написа:
Да изживееш освещаване на труда си, сигурно е много вълнуващо.:))
Но аз мисля, че си преживял освещаване на духа, който си вложил в барелефа.
Сърдечни поздравления!:))


казах, че успеха на тази работа се дължи предимно на автора на проекта и ако трябва някой да бъде похвален, то това е именно той (тя) - колежката Мая Кубратова!
Що се отнася да моя принос, то той се състои само в това да направя много по-голям мащаб този проект и то върху камък...
Сега, обръщайки се мислено назад виждам, че всички тези думи на хвалебствия остават в миналото и е наложително да се мисли за бъдещи планове в тази насока.
Дай, Боже да има и други такива поръчки, защото е хубаво да направиш нещо, което ще се гледа от хората с добро око.
Хубаво еи да направиш нещо, което ще възпитава хората в доброта и смирение и ще ги направи повече християни.
Благодаря ти, за коментара, за хубавите думи споделени в него.
Нека да е красива и усмихната за теб тази есен.
Пожелавам ти спокойни и успешни седмица и нов месец Ноември!!!!
цитирай
22. swanlake - Най-после и аз сколасах да прочета ...
01.11.2011 05:38
Най-после и аз сколасах да прочета какво си написал. И видях прекрасни снимки,чудесен текст и разказ за едно вълнуващо събитие. Само мога да си представя какво е бил този празник за теб! Ти наистина си бил много важен и почетен гост на събитието! Браво на теб, ех да имаше повече такива хора,които да ни топлят душите..Прегръдки!
цитирай
23. mrazekoff - Светлана, всичко вече е
01.11.2011 08:32
swanlake написа:
Най-после и аз сколасах да прочета какво си написал. И видях прекрасни снимки,чудесен текст и разказ за едно вълнуващо събитие. Само мога да си представя какво е бил този празник за теб! Ти наистина си бил много важен и почетен гост на събитието! Браво на теб, ех да имаше повече такива хора,които да ни топлят душите..Прегръдки!


минало.
Времето бързо тече.
Времето ми даде възможност да покажа какво мога да направя. Наистина е хубаво да ти "гъделичкат егото", но трябва много бързо да стъпиш на земята, защото иначе оставаш във въздуха, а това е пагубно.
Благодаря ти, за хубавите думи, за отношението към това, което правя!
Пожелавам ти красиви есенни дни и много усмивки!
Приятелски прегръдки и от мен!!!!
цитирай
24. katan - Поздрави, Стефане!
01.11.2011 11:55
Поздрави, МАЙСТОРЕ!
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА БУДИТЕЛИТЕ, съвременни будителю!
цитирай
25. mrazekoff - Благодаря ти, Катя, за
01.11.2011 14:38
katan написа:
Поздрави, МАЙСТОРЕ!
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА БУДИТЕЛИТЕ, съвременни будителю!


поздравите и за много силните думи, но мисля, че аз изобщо не заслужавам това определение.
Аз съм един най-обикновен човек, който се опитва да упражнява занаяти, познати от миналото.
Това ме прави много щастлив - да видя хората, че харесват това, което съм направил, а сладката приказка в процеса на работа, когато от ръцете ми излиза изделието ме прави двойно по-щастлив.
Нека да е честит и на теб този прекрасен - чисто български празник и нека редицата от будители да не прекъсва, защото България има нужда от това!!!!
Красив и слънчев Ноември ти пожелавам и красива и усмихната да е есента ти!!!!
цитирай
26. katan - Стефане!
01.11.2011 15:07
Думите ми прости са за обикновени хора като теб.
На такива (не)обикновени хора се крепи все още духът български.
Нека са повече ОБИКНОВЕНИТЕ хора с мисия.
Поздрави още веднъж и без притеснение, будителю!
цитирай
27. makont - Сега и частица от теб е останала там,
01.11.2011 15:30
сега си благословен. Толкова е хубаво да създаваш нещо, което да носи вяра и упование, даже радост на хората. Бог да те пази, такива хора трябват на България. Усмихнат и слънчев вторник!
цитирай
28. mrazekoff - Катя, благодаря ти!
01.11.2011 17:05
katan написа:
Думите ми прости са за обикновени хора като теб.
На такива (не)обикновени хора се крепи все още духът български.
Нека са повече ОБИКНОВЕНИТЕ хора с мисия.
Поздрави още веднъж и без притеснение, будителю!


Наистина е така, че на плещите на обикновените хора се крепи българския дух.
Днес, когато честваме този празник трябва да почетем предимно тези - обикновени хора.
Лека и спокойна вечер ти пожелавам!!!!
цитирай
29. mrazekoff - Мая, благодаря ти, за хубавите думи,
01.11.2011 17:06
makont написа:
сега си благословен. Толкова е хубаво да създаваш нещо, което да носи вяра и упование, даже радост на хората. Бог да те пази, такива хора трябват на България. Усмихнат и слънчев вторник!


благодаря ти за пожеланията.
Незнам какво мога да отговоря, освен да ти пожелая един красив и спокоен, слънчев и цветен месец Ноември!!!!
цитирай
30. erato7 - Бъди благословен и ти, Приятелю, за ...
03.11.2011 18:25
Бъди благословен и ти, Приятелю, за добрите си дела!
цитирай
31. mrazekoff - Благодаря ти,
03.11.2011 22:08
erato7 написа:
Бъди благословен и ти, Приятелю, за добрите си дела!


Приятелко, за хубавите пожелания.
Красиви и усмихнати есенни дни ти пожелавам!!!!
цитирай
32. soueerouseliteratura - Поздравления! :) Ужасно съжа...
10.11.2011 15:10
Поздравления! :)
Ужасно съжалявам, че съм пропуснала и празника, и събитието.
Чрез снимките и написаното ни правиш съпричастни, но не е същото...
като живото участие,... още повече, че много уважавам този празник,
а също и умението ти да придаваш душа на камъка.

Поздрав и усмивки!
Ябълков цвят
цитирай
33. mrazekoff - Славе, доколкото можах се опитах
10.11.2011 16:31
soueerouseliteratura написа:
Поздравления! :)
Ужасно съжалявам, че съм пропуснала и празника, и събитието.
Чрез снимките и написаното ни правиш съпричастни, но не е същото...
като живото участие,... още повече, че много уважавам този празник,
а също и умението ти да придаваш душа на камъка.

Поздрав и усмивки!
Ябълков цвят


да ви въведа в атмосферата на празника... Тази година той беше в делничен ден - четвъртък. Аз както казвах и преди това никога не съм присъствал на този празник и можеби и сега нямаше да присъствам, ако не беше моето участие с този барелеф... Понеже познавах работата си до ниво релеф на мене ми беше интересно да видя как са оформили пространството около него и как изглежда то, за празничния ден.
Е, видях го и ви направих и вас съпричастни към това мое впечатление.
Радвам се, че ти е допаднала работата ми и ти благодаря, за хубавите думи по адрес на свършеното от мен.
Пожелавам ти красиви есенни дни!!!!
цитирай
34. ivankalilova - Сърдечни поздравления и адмирации ...
11.11.2011 08:13
Сърдечни поздравления и адмирации и от мен !
Прекланям се пред творението и майсторлъка ти !
Макар и позакъсняла, с удоволствие се насладих на този празник, предаден, по особено вълнуващ начин от теб!
БЛАГОДАРЯ! БЪДИ БЛАГОСЛОВЕН!
Желая ти прекрасни есенни дни !:)))
цитирай
35. mrazekoff - Ваня, благодаря ти,
12.11.2011 08:35
ivankalilova написа:
Сърдечни поздравления и адмирации и от мен !
Прекланям се пред творението и майсторлъка ти !
Макар и позакъсняла, с удоволствие се насладих на този празник, предаден, по особено вълнуващ начин от теб!
БЛАГОДАРЯ! БЪДИ БЛАГОСЛОВЕН!
Желая ти прекрасни есенни дни !:)))


за посещението и коментара!
Много пъти съм казвал, че моето участие се състои в това, че само повторих един модел, направен от друг, само, че в по-голям мащаб....
Развам се, че ти е харесал този барелеф и се радвам, че всички го посрещат с добри чувства, а това ме прави горд със своя труд.
Пожелавам ти усмихнати и слънчеви есенни дни дни!!!!
цитирай
36. kasnaprolet9999 - Недей да скромничиш излишно, ба...
18.11.2011 18:41
Недей да скромничиш излишно, барелефът ти е много красив и стойностет. Проектът си е проект, изпълнението също е много важно, а ти си майстор. Стопли ми се душата, като прочетох постинга ти, радвам се много, че всичко е минало както трябва и както си заслужава. Поздрави!!!
цитирай
37. mrazekoff - Благодаря ти, Невена!
21.11.2011 11:29
kasnaprolet9999 написа:
Недей да скромничиш излишно, барелефът ти е много красив и стойностет. Проектът си е проект, изпълнението също е много важно, а ти си майстор. Стопли ми се душата, като прочетох постинга ти, радвам се много, че всичко е минало както трябва и както си заслужава. Поздрави!!!


Понеже много се хвалих в предните ми два постинга, затова исках сега да остана малко в сянка, защото не аз и моята работа са важни а празника преподобния св. Димитрий Басарбовски - всичко останало е следствие....
Благодаря ти, за хубавите думи и за посещението!
Пожелавам ти красива и спокойна есен!!!!
цитирай
38. liliyanaandreeva - Чест и почитания за автора!
21.11.2011 14:13
Чест и почитания за автора!
цитирай
39. mrazekoff - Благодаря, Лиляна, за посещението
21.11.2011 14:41
liliyanaandreeva написа:
Чест и почитания за автора!


и коментара .
Благодаря, за хубавите думи!
Хубава седмица ти пожелавам!!!!
цитирай
40. zaw12929 - Прекрасно! Полезно! Продължавай ...
26.11.2011 16:56
Прекрасно! Полезно! Продължавай тази мисия приятелю на добротата!
Бъдете благословен! Здраве и радост!
цитирай
41. mrazekoff - Сърдечно благодаря,
26.11.2011 16:58
zaw12929 написа:
Прекрасно! Полезно! Продължавай тази мисия приятелю на добротата!
Бъдете благословен! Здраве и радост!


за посещението и за хубавите пожелания, а каквото мога, според силите си ще правя, защото имаме нужда от повече добри неща в нашия живот.
Хубави късноесенни дни пожелавам!!!!
цитирай
42. mrazekoff - Радвам се, приятелко, че си имала възможността
04.12.2011 22:48
shtrakalka написа:
Днес бях там. Страхотно е!


да посетиш манастира. Дано още да е поддържан този знаков барелеф.
Благодаря ти, за хубавите думи с които описваш впечатлението си от моя труд.
Успешна и слънчева нова седмица ти пожелавам!!!!!
цитирай
43. mrazekoff - Поддържането на района около
06.12.2011 19:07
shtrakalka написа:
Всичко е много, много добре поддържано.
От разговор с единия от монасите разбрах, че всичко там е от дарения.
Ма много щедри тия дарители, бе!


манастира е едно, а даренията са нещо друго.
Като погледне човек табелката с надписа на барелефа от дарители има чувството, че гледа някакъв рекламен билборд.
Може и да не съм прав, но такова изопачаване на акта на самото дарение, превръщайки го в реклама, мисля, че не е в полза на никого.
цитирай
44. veninski - Честит имен ден, приятелю! Желая ...
27.12.2011 07:32
Честит имен ден, приятелю! Желая здраве, домашен уют и още много каменни творения!
цитирай
45. mrazekoff - Благодаря ти, Васко,
27.12.2011 09:28
veninski написа:
Честит имен ден, приятелю! Желая здраве, домашен уют и още много каменни творения!


за поздрава и хубавите пожелания за каменните творения. Наистина това топли сърцето - да знаеш, че всичко това си го направи ти и че доста хора ще го видят и надеждата за тяхното одобрение на твоя труд...
Благодаря ти!
Красиви празнични дни ти пожелавам!!!!
цитирай
46. lotos16 - Поздравления, Стефане!
31.12.2011 00:49
Нямаше ме известно време в блога и чак сега прочетох този постинг. Радвам се за теб от сърце и душа и ти пожелавам и през Новата година да имаш шанса да вложиш таланта си в дялания камък. Колкото и да си скромен, приятелю, едно е безспорно - много си талантлив. Дай, Боже, на България повече истински българи като теб!
Жив и здрав бъди, мир и топлина да пълнят дома ти!
цитирай
47. ivankalilova - Честита Нова година! Нека всяка ...
01.01.2012 12:17
Честита Нова година!
Нека всяка снежинка да е твоята сбъдната мечта!
Нека здраве, щастие и късмет да те съпътстват занапред!
цитирай
48. mrazekoff - Благодаря ти, Павлинка,
01.01.2012 12:45
lotos16 написа:
Нямаше ме известно време в блога и чак сега прочетох този постинг. Радвам се за теб от сърце и душа и ти пожелавам и през Новата година да имаш шанса да вложиш таланта си в дялания камък. Колкото и да си скромен, приятелю, едно е безспорно - много си талантлив. Дай, Боже, на България повече истински българи като теб!
Жив и здрав бъди, мир и топлина да пълнят дома ти!


за хубавите пожелателни думи! Нека Новата година да донесе на теб и на всички около теб много здраве, щастие и късмет! Нека Новата Година да даде светлина в живота ви!
Бъдете благословени!!!!
цитирай
49. mrazekoff - Благодаря, Ваня,
01.01.2012 12:47
ivankalilova написа:
Честита Нова година!
Нека всяка снежинка да е твоята сбъдната мечта!
Нека здраве, щастие и късмет да те съпътстват занапред!


за хубавите пожелания!
Нека да има Мир и Любов в твоя живот през 2012 година и в годините напред!
Нека има щастливи мигове за теб и твоето семейство и светлина да чертае вашия път през годините!!!!
цитирай
50. mrazekoff - Благодаря на всички
01.06.2012 21:15
коментиращи!
Благодаря за изразеното мнение!!!!
Желая ви здраве, щастие и късмет!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mrazekoff
Категория: Други
Прочетен: 1885509
Постинги: 134
Коментари: 3033
Гласове: 52831
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031