Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2010 13:36 - Белия сняг в Червена Вода, или Червена Вода в белия сняг...
Автор: mrazekoff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12849 Коментари: 22 Гласове:
10

Последна промяна: 09.02.2010 13:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тази игра на думи се отнася за едно  и също нещо, защото Червена Вода е моето родно село......



  image


Сутринта излязох и казах:
- Добро утро, сняг....


image


Чемширената топка приличаше на стар белобрад старец...


image


И, другата беше побеляла от пухкавия сняг...


                        image


един хубав калпак се беше качил на тръбата в моята градинка...:)))


image


И, други калпаци се виждаха из  двора....


image


Но, най-големи бяха на покрива и на големия ми чемшир....


                         image


Боровете и те навели срамежливо зелените си клони.... а под  тях в една дупка.....


image 

Стоеше дилемата:
- Дали да изляза , или да не излизам още...:))



image

В другия случай пък решението бе :
- Аз пък вече ще излизам....


                        image


Тежкия сняг беше навел големия чемшир над пътеката и за да се излезе трябваше да се върви силно наведен, или наклонен наляво....


image


Снежната шапка застрашително притискаше пътеката....



                        image


Беше въпрос на минути да падне .....


image


Излязох навън да снимам големите снежни надвиснали козирки...


image


Храстите на улицата лазеха по тротоара... и ...изведнъж.........


image


Голямата снежна маса се срина на пътеката, а аз останах с фотоапарата на улицата:))


                        image


Трудно прегазих метровата снежна маса, за да се прибера вътре....



                        image



...и най-после е отворен "пътя за  Драма":))))



                        image


В двете посоки разбира се...:)))


                        image


Моя приятел "Тати"  ми благодари за това почистване........


                        image


Но, другия приятел  Рижко не обичаше зимата... Нали го помните - Пазителят на красивата градинка, но къде сега градинка, пък и красива?????
Трудни времена......


                        image


Но, пък дърветата изглеждаха загадъчно красиви в тази обстановка...


image


И в храстите се образуваха тайнствени дупки, които допълнително украсяваха зимната картина...


image



Камъни, храсти и сняг.... това е зимата при мен....



image



Само слънцето срамежливо надничаше зад облаците и тихо обещаваше да ни стопли и да докара по-скоро щъркелите......
И, аз нали съм наивен ....,


  му повярвах...:))))))



Гласувай:
10



1. zvezdichka - Как се е наклонила
09.02.2010 14:11
само тази чемширена стена :). Брей... добре, че няма пострадали :). И при вас зимата си я бива :).
Нашата улица все още не е разрината. Като се прибрахме в неделята включихме лопатите, за да можем да си приберем колцата на сухо, а понеделника нямаше и помен от среднощното ни разриване :).
цитирай
2. mrazekoff - Цанке,
09.02.2010 14:21
нали знаеш, който дава снега , той го маха , нужно е само търпение:)))))))
А, за стената , само преди секунди минах край нея преди да се срине козирката и останах на улицата:)))))))))
Това, обаче и интересното и ще се помни, как газиш дълбок сняг, за да си отидеш в къщата:)
цитирай
3. cvetnica - Олеле, Стефане!
09.02.2010 17:05
То си е било цяло изпитание преодоляването на тази снежна стена!
Като гледам що сняг си натрупал из двора, не вярвам скоро да се стопи...
Мноооооооого ще има да грее слънцето!
цитирай
4. mrazekoff - Лили,
09.02.2010 17:14
ако обясня на някого, колко много сняг има тук, няма да ми повярва, но с показването на тези снимки вече ще има представа за това.
Много ми е интересно, като по прогнози има силни валежи и то от дъжд, какво ще се получи всъщност, дали ще е отново сняг, или дъжда ще стопи този сняг????????
цитирай
5. lagrima - Невероятно красиви снимки!А и о...
09.02.2010 20:47
Невероятно красиви снимки!А и обясненията,чудесни са!
Благодаря ти за този постинг!Аз нали си нямам сняг и мога само да се радвам на снимките!
цитирай
6. mrazekoff - Благодаря ти, Веселина
09.02.2010 21:13
за хубавите думи. Ако ти пожелая да има и при теб сняг - няма да ти е приятно от студа, но те дарявам с тази студена красота. Когато правя такъв материал първо си избирам линия на развитието, слагам подходящите снимки, които да свързват тематично тази линия и най-накрая прилагам текст, който да "погъделичка" съзнанието на четящия:)
Надявам се, че ти харесало подреждането на текста и развитието на целия материал.
Удоволствие ми прави да работя над такива неща и да измислям приказки.
Желая ти всичко най-хубаво и ти благодаря, че посети моя блог..
цитирай
7. swanlake - Goliamo chistene si mu hvurlil j...
10.02.2010 05:58
Goliamo chistene si mu hvurlil javno :) Tuk niama sniag,no dochuvam che utre se ochakvalo istinsko bedstvie i veche se pitam kak shte si izkaram kolata ot parkinga :) Samo vednuz valia tazi zima , no beshe uzasno . Nadiavh se che poveche niama da ima - tolkova jarko greeshe slunceto i tolkova jasno beshe nebeto ... dano prognozata ne se sbudne ,makar che riadko se sluchva :(
Mnogo sladki snimki si napravil. zimata na selo sigurno e prekrasna,s mnogo sniag navun i ujutna toplina v kushti :) Pozdravi!!!
цитирай
8. mrazekoff - Светла,
10.02.2010 08:18
при нас започна топла зима (преди Нова година), сега, обаче зимата настъпи с пълна сила, особено в Северна България.....
Ето например сега тук е минус 10 градуса , а прогнозите при 60-70 см сняг са за проливни дъждове....., че се чуват приказки и за гръмотевици!
Дано не се окаже вярно, защото водата няма къде да отиде.
Конкретно при мен няма проблем, защото съм на южен склон и водата не ме застига, но тези, които са в ниското няма да им е лесно.
Чакаме час по-скоро да дойде хубавото време, но не сухите горещини (както тук става през лятото до 40-42 градуса), а приятно време с редуващи се топли и по-хладни периоди...
Благодаря ти за посещението и коментара, желая ти всичко на най-добро, поздрави на Папагала - жичкояд:))))
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Леле колко сняг има при вас,
10.02.2010 15:22
годината ще бъде плодородна, ама дано преживеем до тогава. Хубави снимки.
цитирай
10. mrazekoff - До Невена (kasnaprolet9999):
10.02.2010 15:33
Снегът е доста и по традиция се казва - "Дебел сняг - голям комат"(дебел хляб), но всичко това е относително, защото в последно време все се намират причини да се оправдаем, че годината е била лоша, особено, когато трябва да се раздава рента:)))
Предпочитам, обаче лятото:)))))
Благодаря, за коментара , много успехи ти желая..
цитирай
11. yuliya2006 - ИЗЛЯЗЪЛ А АЗ ДА НЕ ТЕ ВИДЯ. . . КАК НЕ МЕ ...
11.02.2010 10:42
ИЗЛЯЗЪЛ А АЗ ДА НЕ ТЕ ВИДЯ...КАК НЕ МЕ Е СРАМ..КАК! И ЗНАЕШ ЛЮБИМО СЛЪНЦЕ ИСКАМ ГО...И СИ ГО КАЧВАМ...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
12. mrazekoff - Юлия,
11.02.2010 10:51
благодаря ти, за хубавите думи по повод на моите постинги:)))
Разбира се, че имаш разрешението да го качиш, стига да ти представлява някакъв интерес.....
Старая се да предавам нещата по-поетично, колкото и да са обикновени, защото художественото представяне е една крачка нагоре в блогърството.
Благодаря ти, че ме посети, за хубавите думи , а това, за великите български майстори не съм го забравил. Остава да премисля нещата, за да са по- интересно представени и най-важното да отида там, където са техните произведения, за да ги снимам и покажа.
Желая ти лек и успешен ден, най-важното спокойствие на духа ти и хармония в живота ти:))))
цитирай
13. mileidi46 - Krasivo! Mnogo krasivo. . . !! E, i ...
12.02.2010 11:51
Krasivo! Mnogo krasivo...!!
E, i az si imam ve4e snqg tuk..i ne,,zavijdam'' tolkova...:)))
sega i az si me4taq..za proletta!! Predpo4itam q pred vsi4ki drugi sezoni!!
Pozdravi i priqten den!!
цитирай
14. mrazekoff - До mileidi46:
12.02.2010 14:33
Обичам да снимам малки, незначителни неща, да откривам в тях красивото и да го показвам с мой коментар и разсъждения, а от това да правя разкази и приказки. Неведнъж ми е идвало наума да направя нещо много различно от това, което сте виждали.....
Можеби с идването на дългочаканата от теб и от мен пролет да осъществя и този идея. Знам, че ще ви е много интересно и неочаквано за всички вас.
Благодаря ти, че ме посети и изрази мнението си. Желая ти от все сърце всичко най-добро и много поздрави на Италия миа:)))))
цитирай
15. eliass - Благодаря ти Стефко
13.02.2010 08:36
за веселата зимна приказка. Така ме развесели, че продължих със сълзи на очи/от смях/ да разглеждам *пътя за Драма*-виж кой те гледа срещу пътечката /фигурка от сняг, че даже и с мустак/. Кога ще дойде времето пак под сянката на стария орех в твоята прекрасна градинка да си хортуваме?
цитирай
16. mrazekoff - Eли,
13.02.2010 09:46
Радвам се, че те е развеселил моя постинг. Старая се да внеса малко духовност в материалите си, по-ведро настроение и мисля, че успявам донякъде.....
Що се касае да сянката под ореха ..... от вас зависи, нали знаеш, че Мохамед (вие) отива при Планината (аз), а не обратно:)))))))
Благодаря, за коментара и хубавите думи в него....
Лек и спорен съботен работен ден......
цитирай
17. tota - Много красиво!!
16.02.2010 20:13
Благодаря ти за докосването до детството ми! Такъв сняг и такава снежна белота съм виждала тогава. А и ти си невероятен разказвач! Поздрави!
Хубава вечер!
цитирай
18. mrazekoff - До tota:
16.02.2010 20:49
Вашите оценки ми дават крила и ме задължават да пиша и представям нещата още по издържано. Аз се стремя да надникна в дребните, почти незабележимите неща и да ги покажа, да се опитам да развълнувам този, който ги чете.
А, на вас, на интелигентните колеги, които прочитайки ми казвате толкова хубави думи ви БЛАГОДАРЯ ОТ СЪРЦЕ, радвам се, че ви има, радвам се, че ме удостоявате с вашето внимание, радвам се , че съм един от вашата общност, Общността на хората с чувствителните души....
Благодаря ти , tota, много, много, много ти БЛАГОДАРЯ, желая ти всичко най, най, най-добро.....
цитирай
19. tota - Благодаря, Стефане!
16.02.2010 21:03
Тук няма интелигентни и неинтелигентни. Тук има човеци, които са водени единствено да са посланици на доброто и красивото.Винаги покзваш хубави неща, сътворени от твоята ръка или от природата , но доловени от теб. Колкото до дребните, малки нещица в тях се крие голямото, което докосва душите и събира хората.
Хубава вечер!
цитирай
20. mrazekoff - tota:
16.02.2010 21:10
Да, ще се съглася с теб и отново , ще ти благодаря за думите...
Аз ги изрекох по един начин, ти по друг, но и в двата случая става въпрос за нещо което се прави с желание и за хора, които да го видят и оценят.
За второто, не е задължително:)
Хубава и спокойна вечер и на теб...
цитирай
21. mmmmmmmmm - Ще дойде слънцето -
01.03.2010 18:25
обещало ми е!:))
Много красив пост!:))
Създава настроение!:))
Поздрави!:)
цитирай
22. mrazekoff - До mmmmmmmmm (Марияна):
01.03.2010 19:11
Благодаря ти, за хубавите думи, за това, че ме успокои с обещанието на слънцето:))))
Хубава, цветна и весела Баба Марта ти желая....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mrazekoff
Категория: Други
Прочетен: 1895683
Постинги: 134
Коментари: 3033
Гласове: 53048
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930